2010-11-01

Tea Buffet with Sisters

2010.10.16

今日唔係咩特別大日子 只係迎接szewan 番香港

我地搵個理由出黎豪食番餐咋

原本話去BBQ 架! 但Szewan 早一日先話胃唔舒服唔想bbq

我同Kelly 要立即轉plan 搵左好耐 終於搵到尖東食tea buffet 喇

同行者仲有maymay & tungtung b 添!






我地由頭食到尾 刺身唔錯! 熱食都ok! 甜品反而少款





















不過都係果句啦 一分錢一分貨 我地今次揀呢度都係重視氣氛多過食物質素

四個女人係咁talk talk talk 好快到五點 埋單走人!









因為我太累了 所以食完就想番屋企了

多謝妳們! 我會努力堅強起來的! 愛你們

沒有留言:

張貼留言