2013-12-15

我回來了!!!

怕事的小洚   終於回來了  捨不得寫了五年的雅虎Blog
卒之  小洚用了最蠢的方法  逐篇上載過來
也藉此回顧一下自己以前寫的東西 感覺總是怪怪的

這幾個月  雖然少了上來探大家  但我真的有想念你們!!
慶幸之前有部份blog 友的facebook  可以繼續得知大家的近況
新一年  我會多點上來  繼續我的寫blog 之旅~~

嗯... 又講講近況啦...

小洚在新公司工作了半年喇  一切都很順利
雖然還是會做到頭昏腦漲  但時間蠻充實的!
同事們都很好人  寄望明年會加多d 人工就開心了!!! 哈哈!!

至於愛情方面  同男朋友感情好好
自從今年年頭決定結婚後  他愈來愈寵我
今天在睇番之前的blog 時  想起我們以前發生的事
心裡還是酸酸的 
不過  今天  我覺得自己好幸福
還有不到一年  我地就結婚喇!!
我們一有時間也會一起籌備婚禮
酒席、化妝、攝影都訂好了
其他事情就等到明年才繼續了~

另外, 新居也買了  我們只作小小的裝修就可以正式搬入去住
昨天我才跟男友說: 「發夢都估唔到我地可以有自己的小天地喔」
哈哈  快點到明年二月吧  期待中

7 則留言:

  1. 幸福就好了!祝你們永遠幸福!!!

    回覆刪除
  2. my dear baby, miss u,成日上來,終於見你更新,好開心呀,yeah~
    我都唔識搬blog,雖然 blog 友仔有教,不過我呢方面冇咩慧根,攪到中途整唔到,所以我都係遂編搬,好crazzzzzy,不過睇番自己以前寫過d 野,感覺又好得意,哈哈~~
    多d 寫blog 呀,我會常常來 ^^
    2014,一定更幸福美滿,祝福你呀 ^33^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 之後會多d 更新架喇~~~ 我都想記低多d 開心事, 唔開心果d 我都無copy 過黎了! 我就算無寫blog 都係入黎追你個blog, 事關baby kingsley 實在太可愛了!!

      刪除
  3. welcome back !! 好幸福啊,一切順利,結婚後快啲加入我地媽媽行列啦,哈哈!

    回覆刪除
  4. welcome back & HAPPY boxing day! 最恭喜是買到樓~呢個時期真係唔多人敢入市呀!

    回覆刪除