2016-09-25

劉BB 成長紀錄 - 二十四個月

2016.09.25


陀第二胎真係辛苦好好好多啊!!!
唔知係咪陀馬騮仔的關係, 除了日踢夜踢非常活潑外
最重要係到左而家(33週) 仍然會間中有孕吐....
所以每日都好攰好攰呀...............

9月... 劉BB 已經兩歲了!
但因為我狀態唔好  最後生日正日都無帶劉B出去慶祝
照舊返學  我同老公放半日假一齊陪佢返學 (係老公陪返學 我等放學)
放左學就返屋企食蛋糕




可能大個仔了  佢知道係自己生日  所以我一唱生日歌佢就好開心就拍手
一問佢: 今日邊個生日呀? 佢就會好開心咁舉手... 已經唔係好似舊年咁只係一舊飯

記錄一下先

廿四個月(兩歲) 13kg 重  87cm 高 


飲食
大左後對零食的慾望大左好多  成日都扭食餅餅  甚至係糖
不過我多數都係俾D 小朋友軟糖俾佢過下口癮就算喇
食方面佢一直都好OK, 不過有時食得多麵包蛋糕  正餐就會食得麻麻地
最愛飲湯  可以飲兩三碗湯  (不過飲完就只係食到半碗飯了)

都識自己畢飯食  但掌握得唔好 不過佢都肯自己食  唔駛人餵
但老師又話佢喺學校食得好好架喎
所以都唔知係佢喺屋企扮BB 定係老師要求低喇? 

睡眠作息
依舊8點左右起身  有時10點會訓返  訓到11點半先起身食Lunch 返學
有時就唔會訓  放學時就訓一小時左右 (5點幾就會起身)
八點半左右老公就會逼佢入房  有時陪佢睇書  有時陪佢玩
玩到九點左右佢就會眼訓  健康院姑娘話最好夜晚都唔好俾佢飲奶
但我又覺得好似好慘咁  所以都唔會立即唔俾  只係有時俾有時唔俾
(有時佢八點幾已經好眼訓  我就索性唔俾  佢好快會訓著)

本身係分床訓  但最近唔知點解又變得好痴身
想訓大人床  所以好多時佢都會訓大人床  訓著左老公再搬返佢去自己床仔
好彩嘅係劉BB 通常一覺訓天光 唔會半夜搵我地


發展 
講野一般  返左學一個月有進步左  但多數都係BB話同外星話
把口講唔停但又唔明佢講咩果隻
不過好過之前唔太肯講 
9月中返健康院  但佢唔多合作  明明識都唔肯做  最後都係FAILED左  要兩歲半再返去
不過我覺得咁樣仲好  有健康院跟住  有咩事都可以轉介

自理都唔錯  最近開始戒片片  有時都仲會失敗
不過佢開始唔抗拒自己去poo poo  要俾d時間佢慢慢進步

大個仔左好多  好似知道自己就黎做哥哥
問佢, 細佬呢? 佢會指住我個肚
同唔同細佬玩呀? 同呀! 
玩咩? 車車、波波

有時我唔舒服  我會同佢講  叫佢俾我訓陣 (平時佢唔俾我訓 要我陪佢玩)
但如果我同佢講完  佢真係會出廳自己玩  唔騷擾我

好識保護我  有次見爸爸口痕咬我  我扮喊  佢立即衝過黎推開爸爸再攬住我錫返
跟住再嬲左爸爸  媽媽我就好sweet 喇!! 多左個小英雄保護我

其他
由於老公多左時間陪佢  佢都好中意同爸爸玩
不過如果跌親、扭眼訓  多數都係搵返媽媽抱
如果媽媽唔抱, 佢就會好失望咁, 所以我點都會抱佢一陣先再交俾爸爸

開始返學後  成個人開心左  可能唔駛喺屋企悶啦
老師都話佢表現唔錯  做父母聽到呢句就最開心喇!



七月時公司搬左  車程遠左  返到屋企都7點半8點
少左好多時間陪劉BB呀... 所以打算生完後休息一排就試下再搵工了
畢竟車程遠 返工放工都好攰  真係寧願搵少D
始終陪仔仔長大的時間只係得一次  錢可以遲D 再搵嘛!!! 


快D 捱埋10月啦!!! 11月中就開始放假了! 加油!!



12 則留言:

  1. 恭喜你呀!劉bb 生日快樂!
    真係唔知原來你有二寶了!祝福你!

    回覆刪除
  2. 嘩,你仲返學,真係勁!
    加油,好快啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 返完喇, 而家等緊出Result咋!
      見到fb 知道你已經生左了, 恭喜你呀>3<

      刪除
  3. 劉bb生日快樂,身體健康,聰明伶俐 ^^
    咁早瞓真好,我家3k 10:30 先瞓.....@@"

    回覆刪除
  4. 劉BB生日快樂呀﹗好快就有個細佬同你一齊玩,做大哥哥要錫住媽媽呀﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好快可以兩兄弟一齊玩, 不過好怕哥哥會呷醋呀, 而家開始緊張了!

      刪除
  5. 陀第二胎真係會辛苦好多,因為要照顧大果個!不過小洚就黎放假,到圼火真係要抖足啲呀!
    劉BB生日快樂!見你講佢講野進度又會唸起肚B奮鬥史,劉BB加油呀,返學會不斷有進步架 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 辛苦都唔緊要, 而家最擔心大呢個會呷醋呀! 希望一切順利啦

      刪除
  6. 你個二寶竟然已經33週!! 時間過得太快!! 你好厲害~
    唔洗靠工人打理家務仲要湊隻大!

    回覆刪除
    回覆
    1. 時間真係過得好快, 快d生完就收工喇!最後都決定要請工人喇, 真係好辛苦好攰, 無工人真係搞唔掂, 唔想咁快捱殘自己> <

      刪除