2011-01-14

我們的燭光晚餐

2011-01-14 星期五

Babe 兌現承諾 整燭光晚餐俾我食

我地去Taste 行街街 見到咩都想食

最後買了羊架 、 牛扒 、生蠔、魚生 & 壽司

埋單 $5xx !! 很貴呢!! 不過人家出了突如其來的double pay 小兒科啦! 哈哈!



番到屋企我負責上網、執枱、同埋偷飲紅酒

大廚b 就埋頭苦幹煮煮煮喇! 大約九點就有得食!! 好好味呀!







久違了的生蠔 & 羊架!! 仲有我最愛的波浪粗薯條添! 正正正!
















乾杯~!!! 食到勁飽勁飽!!!


食飽飯babe要寫公司 Report 咁我就負責洗碗喇!

天寒地凍真係唔想洗呀! 有衝動想丟晒d 碗碟落垃圾桶呀!!

沒有留言:

張貼留言