2011-01-24

macy's birthday

2011-01-23 星期日

macy happy birthday!!!

壽星女星期二正日生日 但佢要準備新工 將會好忙

我地提早為佢賀壽 目的地 粉嶺中心 neway + k buffet


我地狂拎刺身 其他食物都ok 不過選擇不多

成班餓狼.......... 好快KO 台上的食物了






無飲酒 純唱歌 都一樣玩得開心的

因為今日有嘲笑對象 -- 黑joe!!

串左佢成晚 搞到佢好無奈 成功幫姊妹報仇 玩弄感情係有報應架! 哈哈


唱到十點 壽星女準備離開 我地拿拿聲切埋蛋糕 影大合照




壽星女 我地咩都無準備 送上蛋糕同埋陪你唱歌開心下啦!







最後我地其他人留低唱到十二點走人 聲都沙晒 不過好玩

聽日星期一 又要番工喇 唉!!!

沒有留言:

張貼留言