2013-04-05

復活節假期 Part 2

復活節假期的第二天 我們一家人返鄉下探麻麻 順便拜山
四日三夜的旅程非常唔順利 因為落雨呀~ 我地在深圳機場等了四個小時都沒有飛機


連位都無得坐... 慘!!

最後航空公司安排了膳食&酒店俾我地休息 其實安排比想像中好好多了!

因為我們以為係好簡陋的賓館 點知係一個幾靚的酒店 但膳食就比較差 只有一個飯盒
不過酒店樓下就已經係食街 我地呢頭食完飯盒轉頭就走去食砂鍋粥&小菜了

第二天八點半航空公司就打來叫我地盡快收拾 他們有專車送我地去機場
就這樣 我們就延遲了一天到達江西 可憐我們的叔叔在那邊白等了我們六小時呢!!


下午一點就到達目的地 到酒店放低行李後第一時間食午飯
鄉下地方真係無啖好食架 (所以我地私下帶左好多杯麵零食)

炸魚



最好味呢個~ 漁香茄子



炒筍片



我堂妹~~ 剛生下小寶寶不斷話自己肥... = ="



鄉下~~ 空氣好清新!!! 吸多兩啖先~~









一家人與麻麻的合照~~~~ 希望往後每一年都可以影大合照



到了第四天 終於回香港了 天氣很好 沒有delay ~~ 很快回到家了!!!

沒有留言:

張貼留言