2013-07-01

親愛的, 生日快樂

2013-07-02

呼~~~ yahoo blog 終於好返可以如常運作了!!!
不過成日都出現問題... 令我開始唔敢update 了... (不過放心啦~ 我仍然會睇你地的blog 架!!)

追溯返半個月前~~ 6月16日係我男友30歲生日
今年如常去一個短trip 慶祝生日, 近近地去深圳啦
住樓高87 樓的瑞吉酒店 真的好高好高


因為男朋友生日 另外upgrade 左商務客房 全酒店用ipad 控制 好in 呀! 哈哈


我地原本想周圍去 但酒店太舒服 我地hea 到7點先出發食dinner
是晚食盛八~~ 都係香港盛八的深圳分店 食物質素都唔錯架



因為新年時已經送了wii-u 俾大少爺做生日禮物 我無特別預備禮物了
但是買了兩件one piece t-shirt 著 佢係luffy 我係chopper
(因為男友話我地無情侶衫但我又唔喜歡太刻意的情侶衫喎 所以平平地買呢兩件玩下啦)
終於慶祝完熊熊大王的生日,希望將來每一年都開心慶在一起,我會好好愛錫你架喇

踏正12點 酒店更安排送蛋糕&香檳服務 男友好驚喜
個蛋糕都幾好味 細細件 一邊嘆酒一邊食cake 好寫意



酒店的電視更是3D 電視 有3D 眼鏡提供 我地就齊齊睇Transformer 2 啦~~

買了屋後 很快要過著節儉的生活 我們不能經常住靚酒店了 要好好珍惜呢一次喇

****************************************************************************************************

不過....... 唉... 佢真係送番個驚喜俾我... 跌爛左我部ipad mini... 激到我爆炸...
報價後維修費要$2000... 我最後決定賣左佢... 見佢唔開心~~ 我又買番部samsung note 8.0 俾佢...

好喇... 買左喇... 又唔捨得部ipad mini... 始終支援的apps 都唔同 (我係apple fans)
最後我賣左部iphone 4 再加$500 買多部ipad mini 返來....
雖然洗左好多錢~~ 但佢真係無咩嗜好 只喜歡打機玩電子產品 佢開心我都捨得洗嘅~~

沒有留言:

張貼留言