2013-07-05

台北 Pre-wedding 之旅 (Part II)

要寫就一口氣寫盡佢先 繼續PART II...

終於到了第二天 依舊落雨 我地6:45 am 出發 準時7:30 am 到達法巨
化妝師已經準備好了 睇佢外表好平凡也沒有打扮 但好細心
又肯聽取我的意見~~ 又同我傾計 好快就化左裝set 好頭了



但外面又一直下雨... 我地就等等等...
攝影師建議我改期再影 但我唔想 因為轉左新工後請假一定無咁易...
之後佢又話可以在香港影番 我又唔想 因為我已經影左了...
法巨個負責人最後俾我地去台北縣外 - 苗栗影 唔駛另外收費 我地就好開心啦
點知出發前 攝影師的朋友從苗栗打電話來 話苗栗都開始落大雨了

到了大約11點 男友就話不如照影 唔行指定路線 行到邊停雨就影啦~~
大家ok 左之後就出發了~~~ 可能因為落雨的關係 影得好辛苦 我真係笑唔出...
結果不斷俾攝影師話 助手同化妝師全程安慰我 照顧我 又幫我擔遮等等~~ (香港無架!! 咩都自己攞住!!)


影到我對鞋濕晒黑晒之後 索性掉左對鞋 著拖鞋影~~
我地先後去左士林官邸、陽明山、瀑布、農場、沙灘影 最後仲去埋淡水情人橋添...
雨勢時大時細 我地避下又影下 終於去到農場時 (大約下午4點) 停雨了!
把握時間不斷影 雖然草地都是濕的 裙也污糟了 但是大家都好專業 希望滿足我的要求
無晒心機了~!!

停雨, 開心晒~~~
收工!!

終於在8點半影完了 又不用加錢 真的辛苦大家~~
回程的時侯又繼續落大雨 我們都好感恩啊!!!
而我心裡也好感動~ 因為男友正在生病中仍全程配合我 最好笑容都係佢呀!





回到台北後我們就要吃飯了! 大食特食 到了田季發爺任食燒肉
在台北就是不同~~ 在香港如果食放題 店員真的不會理你點燒~~
在台北 雖然是放題 但店員會不時介紹好吃的食物 也會幫你燒 也很有禮貌
明明都準備打烊了 也不會催你埋單 只會默默為你服務
11點半我們才離開餐廳 到了士林夜市逛逛 呢個夜市真係大退步啊! 無野食的...
我地買了食物後就搭的士返酒店 連的士司機都是非常健談的! 好開心!
無搭幸福摩天輪添~ 哈哈





吃飽飽後 我們就訓覺喇~~ 因為真的很累很累!!!!

沒有留言:

張貼留言