2013-09-04

與 Y Blog 說再見

2013-09-05  星期四

網上平台的壞處  就是要隨時搬家  以前的xanga 亦然  現在的yahoo blog 也一樣
寫了10年的網誌  已經不在乎閱讀流量  對於我來說  是一個紀錄
在yahoo blog 的寶貴之處  就是認識了一班blogger

有時想搵好去處食野  上網search yahoo blog...
有時想搵食譜煮飯  也是上網search yahoo blog...
有時想去某地方旅遊  都是上網search yahoo blog...
久而久之  yahoo blog 已成為了我生活的一部分。

現在再開新blog  希望能夠有恆心update
繼續記下我的生活點滴  和籌備婚禮的回憶~~

希望繼續可以和blogger 保持聯絡啦~~

7 則留言:

  1. 有時想搵好去處食野 上網search yahoo blog...
    有時想搵食譜煮飯 也是上網search yahoo blog...
    有時想去某地方旅遊 都是上網search yahoo blog...
    久而久之 yahoo blog 已成為了我生活的一部分。

    心聲呀~~我都係咁架~><

    回覆刪除
    回覆
    1. 唉~ 希望大家都搬黎呢度啦...咁就可以繼續延續y blog嘅精神喇^^

      刪除
  2. 小洚,嗚嗚 ~ 想你!小高暫時搬了過來,但未肯定會否繼續,因為blogspot麻麻地o岩我用!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都好掛住你呀小高~~~~~我而家仲摸索緊呢個新blog呀...
      就算你唔用都唔緊要~~ 我可以去你facebook 專頁探你架嘛~~

      刪除
    2. 小洚,多謝你的支持!愛c你 >3<

      刪除
  3. 回覆
    1. 係呀~ 可以繼續追你嘅遊記同食譜喇! 可惜有d 搵唔番了><

      刪除