2013-08-15

努力煮...


2013-08-15

最近好努力煮飯 但因為新居無鑊、無焗爐、甚至連微波爐都無
所以我們平時都係煮簡單菜式 原來煮飯真係好辛苦架 次次煮完之後已經成身大汗
真係咩胃口都無晒喇!! 不過我仍然好開心 見到另一半食到津津有味我覺得好滿足
要好好享受呢段時光喇~~ 一陣層樓租左出去就無得成日玩煮飯仔了!

第一餐我煮俾男朋友食的~ 蒸水蛋+白灼蝦+蠔油芥蘭
雖然我都識煮飯~ 但我在自己屋企係公主來的~ 從來唔駛煮飯(整蛋糕除外)! 所以我要從低學起
呢餐45分鐘內煮晒... 對於我黎講已經好叻架喇!


8號風球上午放假 又整番個早餐嘆下先 不過完全係唔夠飽的!!
9點半食完早餐 12點半就整午餐食了!! 哈哈!!

腸仔奄列+茄汁豆+炸魚手指


本身整好送準備晚餐 因為男朋友話想去睇戲 點知天文台1:40 pm 改掛3號風球 (俾佢果句「前後考慮」陰左添)
好彩我堅持2點後先買飛咋~~ 之後立即趕返公司 多人到爆 仲俾人推tim! 打工仔真係慘!
男友就好lucky 放全日 最後就由佢操刀煮晚飯喇! 我返到屋企就有得食喇

金菇肥牛卷+腐乳炒通菜+梅菜蛋炒飯+鴻福堂湯 (因為我要換懶懶熊產品 嘻嘻)


食果陣就開心 食完我入到廚房真係嚇親 整少少野好似打仗咁...
都係唔好叫男人煮飯喇...

沒有留言:

張貼留言