2015-06-16

老公生日快樂

6月16號係老公生日

不過今年佢好忙  仲要返大陸做野添
好彩即日來回咋... 最後仲6點半已經返到香港

本來諗住食燒肉的  但我地去到時已過了BK 枱時間
咁就去左中港城皇家太平洋酒店食買一送一的生日Buffet 喇

呢間野... 嗯... 熟食還好... 但冷盤都真係幾麻麻地

刺身完全無味的... 長腳蟹除了咸就無其他味了...
無生蠔的... 甜品都係大路野
不過雪糕都有H字頭, M字頭同D字頭任你揀


























老公話熟食唔錯, 佢食左意粉, 燒牛肉, 羊架, 鵝肝等等
見佢食完又refill 應該都唔錯
(無錯, 我老公係果d 擺入口覺得唔好味就唔會再食多口的人!!)

我自己就飲左中式燉湯, 都幾好味!
熟食真係無食了  因為食完冷盤已經好飽

食飽飽就接返BB 返屋企  YEAH! 有蛋糕食~~

























BB 喎, 見到蛋糕當然眼甘甘架啦~~















































最後我地都俾左佢人生第一啖蛋糕(走Cream) 俾佢食
佢一邊食一邊拍手  好可愛呀~~~

今年雖然無請假慶祝生日  不過平淡也是福
最緊要一家人齊齊整整  身體健康~~
老公, 希望你工作順利, 下個月加薪加得滿意, hahaha!!




8 則留言:

  1. 祝完完滿滿~~你老公同我老公生日只相差兩天~HAHA

    回覆刪除
  2. 嘻嘻....遲來的生日快樂呀^^
    祝你honey 開開心心、身體健康、搵多d $$ 比你同劉bb,繼續鍚晒你地,一直幸福快樂 ^0^~~

    回覆刪除
  3. heehee..我仲見到唔止有蛋糕食,仲有奶飲!XD
    送上遲來的生日快樂,祝劉B爸身體健康、一家幸福滿滿的!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 蛋糕係我地大人的, 奶係BB 同爸爸乾杯的 XD

      多謝小高的祝福~~~~~~~

      刪除