2015-07-07

劉BB 成長紀錄 - 十個月

2015.07.02

時間真的過得很快很快...
已經七月了  BB 又大一個月了!
劉BB 成嘗試了很多的第一次


























首先講講成長進度
體重: 10.5 KG (輕了, 未知是否無時停呢)
身長: 74 cm 吧...... (無度)
奶量: 變返6安奶奶 x 4餐 + 一餐粥仔
而家仲要加埋水果, 小食等等

發展:
呢個月突然唔叫媽媽了, 只會不斷叫爸爸或爹爹, 有時我抱住佢都係叫住爸爸
到爸爸真係去抱佢時佢又唔要... 佢只係要我...
令我懷疑佢都係叫我做爸爸 我要多D 教佢叫我媽媽先得喇!



























扶住企已經好熟悉  好大膽 成日放手自己企
企一秒就會跌返低  有時真係好怕跌親佢
因為佢次次坐低都好大力呢!!



























唔知你幾時識行第一步呢!

已經出緊第5隻牙仔了  所以更喜歡咬人  特別係咬爸爸

開始對圖畫書有興趣  每晚飲完奶奶後我都抽時間同佢一齊睇故事書
佢會一邊睇一邊微笑  好可愛  不過睇一陣佢就會想擺本書入口了  哈哈

另外, 去日本城買左個箱仔教佢clean up 玩具
每次教完佢  轉個頭佢就幫我倒晒出黎之後走左去
總之我一執佢就倒晒出來  搞到我好嬲又好笑  激死我















其他方面就無乜大改變了, 同上個月差唔多

父親節的時候  我們一早就帶左劉BB 去游水
仲以為佢可能會驚會喊  點知... 勁開心
走果陣仲唔捨得添呀... 游完水同爸爸開冷氣訓覺
可憐媽媽.... 咪做家務囉!!! 所以嬲嬲地我就POST 佢地的相上面書喇! HAHA!






































第二個星期... 會所泳池終於開左 我地就去樓下游了
點知... 可能劉BB 眼訓啦  唔係好肯游水呀... 成日都想抱抱


而劉爸爸都好開心過左第一次的父親節
明年啦... 明年我叫BB 整條呔俾你帶  唔駛心急呀老公! 哈哈!

而上星期 因為有優惠 我地亦帶左劉BB 去試堂返PG
好多BB 都係差唔多年紀  一係就驚驚痴住媽媽  一係就發呆
但劉BB 一入教室見到玩具  就立即爬去玩具埋度玩  連爸媽都不要了

詳情下一篇Blog 再講


暫時搵唔到野係佢唔中意食的
不過食野仍然係好心急 唔太中意咬就直吞
識得自己用飲管飲水  完全唔駛教  食就真係好叻了!

而十個月果一日  媽媽俾左人生第一隻烚蛋劉BB 食
佢一邊食一邊露出趣怪表情  餵慢D 都唔得
相當佢應該都中意食蛋吧?




























隨住佢愈來愈大個... 多左互動,,, 我就愈來愈唔捨得出門口返工
因為佢好似會好唔捨得咁 不過... 為左令BB 有更多資源  我仍然會繼續選擇做WM 的
亦因為想事業更進一步  我昨晚開始放工後還要到浸大進修
回家後BB 已經睡了  其實都有少少失落啊! 不過真係多謝老公支持我每一個決定啊!
將屋企打掃得整整齊齊  把BB照顧得好好  令我一返到屋企就可以休息了!


10 則留言:

  1. 劉bb肥dodo好可愛。
    媽媽勁呀仲有時間進修!

    回覆刪除
  2. 劉BB好肥美呀,挨住野仲企得好穩添喎!
    媽咪好努力呀,仲要進修一定勁攰!我生埋第二個真係冇晒鬥心呢

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係因為想生第二個, 所以趁呢個時候進修左先, 我相信我生埋第二個之後就真係唔會再想讀書了!

      刪除
  3. 進修..... 好叻叻喔,我就愈來愈lazy了,嘻嘻......
    加油呀,進修要幾耐啊 ? 咁完成後就係重生之時,支持你 =)

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年啫, 希望到時有回報啦haha!!

      頂得順ge~

      刪除
  4. 係咪抱佢時猛教佢講爸爸所以連你都當埋爸爸? haha

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都有教佢叫媽媽呀, 但佢就係唔肯叫, 明明6個半月時成日都叫, 而家就唔叫了, 只叫爸爸@@

      刪除