2012-06-17

男友生日遊澳門 Day 2

2012-06-17 星期日

因為大床太舒服了... 我地都訓得唔錯。
不過還是早上九點起床了... 食早餐
食物種類算多 當然不是全部都岩我地口味啦~
不過味道唔錯 水果仲好新鮮tim!

好嘆



早餐有不同種類的蛋提供 我試左芝士蘑菇奄列 好好味呀!


環境都唔錯






食食下我地發現坐在我們隔離的是梁錦松一家人呢... 原來梁先生沒我們想像中老呢!
伏明霞皮膚好好... 雖然無化妝但好後生呢!!!

食飽飽去人造沙灘 天氣好好 也不會太熱呢




我地玩完之後都11:30 pm 了... 立即衝上去梳洗同收拾行李
臨走前當然泡多次熱水浴啦 疲勞盡消呀!!

12:30 pm 我們懷著依依不捨的心情 check out 了 (好似小學生作文 哈哈)
先去賭場玩一陣 輸左幾百蚊... 噢! 算啦~~ 之後走去醫肚 諗左好耐唔知食咩
最後去番氹仔搵食 第一次幫襯小飛象葡國餐廳 真係如openrice 的食評般 又貴又唔抵食

味道都ok 不過就是貴了一點






食飽飽$300

食完2:30 pm 多謝blog 友小高的介紹 我地去左威尼斯人睇冰fun show
嘻嘻 小高仲幫我搵埋條link send 埋去我email 我只要print 出來就享用到買一送一的服務了。
兩個人$100 全程其實逛了15 分鐘 裡面的冰雕都好靚 (相片都在男友手機度.. 無得post)

由於我著涼鞋 出來的時間腳都僵了! 哈哈


睇完show 都3:20 pm 我地急急腳搭的士去碼頭搭船 時間控制得剛剛好!

之後收到男友的whatsapp 他說這兩天都很開心 酒店好靚 蛋糕也好好食
雖然我很累 但都值得了。

沒有留言:

張貼留言