2012-08-10

生日第五炮 -- 小肥羊打邊爐

2012-08-09 星期四

今日約左一班兄弟去打邊爐!
何謂「兄弟」... 就係我前男友的一班舊同學(他們是讀男校的!)
同前男友都分手兩年了...
慶幸同呢班兄弟仍然有聯絡
他們都當我係男仔頭咁架喇...
成日都用粗口問候我添~ 但當我有事需要幫忙時他們都會幫我!
我好珍惜呢班「兄弟」的。

最大問題... 就只是我現任男友會有點介意吧
因此我都沒有說太多... 只是說同朋友打邊爐算了!
不過我都識做... 還叫了我兩位女性朋友一起出席的!
大家之前已經一起吃過飯、飲過野... 所以大家都很開心

今次終於到了小肥羊打邊爐了!
一直以來只去過大陸的小肥羊打邊燼
每次幫襯香港小肥羊都只是lunch 飲茶罷了

沒有我想像中好吃喔!
任食$148+10% 但是沒有羊肉的! 要每人另加$48 才可以多選羊肉還有其他海鮮
飲品又要另外每位+$18 才可以任飲... 加加埋埋都好貴了!
多謝大家請我打邊爐呢!!! 感激感激!!













大家吃到11點才離去 很滿足的一餐!
男士們就沒有影相了 嘻嘻

沒有留言:

張貼留言