2013-01-14

2013年~ 新年雜記

2013-1-12

2013年終於來了! 繼續充實 繼續有飯局 繼續煮煮煮 繼續玩玩玩
不過..... 今年可能沒有多餘資金去旅行了~ 因為要很努力儲錢呢!
唉~ 男朋友給了我一個很大的難題... 令我很頭痛... 煩惱中 (下篇先講)

講番開心野先~
今年因為姊妹們都很忙 我們把maymay 的生日飯局延後至1月4號先舉行
到了粉嶺一家日式餐廳... 呢間餐廳有日式同西式食物... 而且仲有甜品添~
食物價錢不貴~ 味道也不錯! 可能我地都掛住傾偈了~
六個女仔~ 淨係傾近況, 把口已經非常唔得閒啦, 哈哈哈!


maymay 帶埋小女兒睎睎出來~ 睎睎同家姐仔瞳瞳一樣... 小時侯似足爸爸~
希望她長大後會開始似媽媽啦~ 畢竟是女孩子嘛...



我地幾個輪流抱~ 她都非常合作... 雖然已經開始唔耐煩了!!


坐了兩個小時~ 堆單前來一張久違了的大合照! 我地姊妹淘的成員位位年紀一樣喇!




2012-1-10 星期四
媽媽到印尼探望外婆 家中沒有人煮飯 我就相約弟弟陪我去逛街了~
男朋友是一個非常喜歡待在家的人 因此我是極不喜歡約他逛街的!! 無癮呀!
現在弟弟有女朋友了~ 我更加要珍惜兩姊弟一起逛街吃飯的時光~~~
我們到了IKEA 吃晚飯~~~ Total $64 咋! 吃得很飽喔!! 好抵食呀!



星期五 放假 男友下午會從大陸工作回來 咁我就開爐煮野俾佢食啦~
有焗羊架、肉醬千層麵


製作過程非常順利~ 再塞入薯蓉在邊邊位置就可以入爐了!!



正當我再整完羊架時... 走出廚房男友已經在吃了! 沒有制成品的照片了!
因為他是極不滿意我煮野食永遠都是先餵飽相機... ok... 不餵啦~~ 直接開飯...

沒有留言:

張貼留言