2013-01-28

即興姊妹聚

今次姊妹聚係因為身在英國的彭彭突然回來了
大家立即擠一個期回來同彭彭吃個飯~

話說彭彭回來是因為她的一位好朋友突然有腦癌
發現時已經是第四期了~ 現在正在吃化療藥維持生命 最多只有半年...
我聽完覺得個心好唔舒服 一個女仔30歲都未夠.. 大好前途...
有快樂的人生, 有一份出色的工作~ 卻要面對病魔!
希望奇蹟會出現啦.....

好啦... 講番開心事~
我地今次又去番以前最愛幫襯的茶餐廳 有十多年了!
因為呢間餐廳佈置有少少黑 我地十幾年來都係叫佢"黑炆炆餐廳"
我們最愛吃平價扒餐 想起我們在中四時... 隔個星期五我地幾個就會來吃晚餐(為什麼以前咁有錢架?)
當時一個扒餐$40 有大大塊扒、大大個餐包、餐湯還有飲品
如今雖然已加價至$55 味道也稍為退步... 但我們吃的那份人情味 那份回憶




我們一直待到餐廳打烊才願意離開 唔夠喉就轉場去五代同堂吃糖水
我的家附近終於有間似模似樣的甜品舖了 真開心~
四個人每人揀一款再share 食~








終於 到了十二點半散場了 因為明天還要返工~ 今次一別~ 要等到五月才可見到彭彭了 五月~ 快點來喔

沒有留言:

張貼留言