2013-01-30

慳錢好難... 要努力學習整野食了!

話說我地呢兩年要決心儲錢,現在很多時候都是在家吃或帶飯(只會同朋友聚會才出去食)
但是有時還是會心思思外出用膳,因為有些東西不能自家製啦~
例如~魚生!還是要出去買出去食呀!哈哈!

我足足兩個月也沒有添置新衣了... 也沒有買新boot... 沒有買貴的護膚品...
為食的我... 只想食喜歡的食物平衡下心理~

小洚壽司癮發作 好想食魚生壽司喔...晚餐貴唯有改吃午餐啦
上星期一lunch 到了男友公司附近陪他食lunch 第一次幫襯元氣的set lunch 咋
$60 一個set 應該還可以吧... 魚生尚算新鮮




吃了壽司止癮 我就乖乖繼續慳錢吧

早餐想吃蛋治 沒問題~ 自家製要有幾厚都係問題 平過去茶餐廳食




晚上牙痕想食甜點 都無問題~ 用屋企剩餘的物資蒸番底椰汁糕
好香哇~~ 不過個面唔夠靚!! 味道都唔錯


我呢個月成日見到朋友們在facebook post 士多啤梨相~ 韓國士多啤梨最好味就係呢個時候了!
但見到好多地方都賣好貴(約$70一盒)~ 終於俾我見到$39.5一細的韓國士多啤梨了!
相中有三份二啦... 都幾甜呀~!!



唔夠甜仲有西瓜 我話冬天西瓜唔靚架! 男友堅持要買堅持要食~ $16...好啦!
真係起晒沙喎! 仲幾甜添~~ 呢度食左一半先~ 另外切好一盒放在雪櫃佢明天放學返來自己慢慢食啦



我整咁多野食係有回報架... 呢個飯盒係我男朋友整番俾我第二日返工帶飯的 全部都係佢自己煮的!
不過雞翼都燶了... 照食啦... 哈哈!!



沒有留言:

張貼留言