2013-05-31

「未婚妻」

自從決定結婚後 我的心情也沒有太大的興趣
可能因為還有很多時間吧...

自從買樓後 我們到處找銀行按揭 因為我轉工了很忙
因此銀行的職員通常都主動聯絡男友的

某天 男友北上工作了
匯豐銀行的某職員打俾我... 問我係唔係xxx 的未婚妻...
我呆了... @@ 隔左10秒先回應... 「係...」
之後中銀和律師樓都係咁問我...
待男友回港後我就同佢講啦~~
「今日個個都咁叫我啊!!!」
「係呀... 我叫佢地有咩聯絡我未婚妻劉小姐嘛」
一直以來~~ 我地都無好似熱戀情侶般叫對方作「老公老婆」
突然聽到「未婚妻」呢個term 心裡不免有點興奮 開始對結婚有些期待...

在我last day 的一天 男友怕我太唔捨得公司而哭起來...
準時六點在我公司樓下等我 之後再約埋佢的好兄弟一齊食雞煲
食飽飽後我們又行去睇鴨鴨同食糖水~~~ 好開心


熊雞與鴨鴨 終於有機會見下呢隻鴨仔了!!!


雖然佢好多時侯都好鍚我... 但點都中意刺激下我!!!
話說前晚臨訓前佢打比我... 把聲已經怪怪地
我問佢咩事... 佢答我:「我對你唔住......」
之後佢就話...「我剛才在廁所玩你部ipad mini... 唔小心跣手跌左落地... 廁所板爛左... mini 個mon 都爆左!!!」
嚇死我呀!!!!

雖然錢財身外物 但我仍然不免藉機教訓佢~!!!! 永遠都唔識得愛錫物件!!!
最後... 懲罰咪整番個廁所板囉...

沒有留言:

張貼留言