2013-08-06

八月。慶生日 (四)


八月的第五天 又有飯局 與我另外兩位好姊妹食飯

我們到了馬鞍山一間cafe 食dinner 我真的要誠意推介此餐廳 (我很少推介的)
無論是意大利飯、牛扒、意粉都好好好味!!
特別係個意粉真係食唔停口的!!!

不過環境就比較嘈雜... 餐廳裡播歌 同時客人都很吵... 很難靜靜聊天

我們還order 了生蠔 想不到如此大隻的!! 同手掌一樣大!!
還有pizza~~ 可能我們吃得太豐富 pizza 相對失色
吃不完的pizza 我還是打包了~~ 不捨得浪費食物呢!!

沙律 酸酸的 好開胃

巨型生蠔$36 each

肉眼 好味 有肉汁 七成熟剛剛好

海鮮意大利飯 好味 口感好豐富!

值95分的意粉 好香口 味道好夠 好好味!!!

黑松露三文魚pizza 沒有特別 但味道也不錯!!!


吃飽飽後她們到了我的新居參觀 奇怪地大家都很喜歡坐窗台呀!
我們還買了哈根大師的雪糕開心share 呀!

好開心~~ 希望我們可以就到時間~~ 成日都有聚會啦

P.R.C. Ristorante & Caffe
馬鞍山西沙路628號新港城三期商場12及33號舖

沒有留言:

張貼留言