2015-01-08

劉BB 成長紀錄 - 四個月

2015.01.02
轉眼間劉BB 已經四個月大了
而家可能開始識食  開始抗拒雪奶同冰奶
呢樣野對人奶媽媽來說係一個大打擊
辛辛苦苦泵奶出黎... BB 竟然唔要喎...
激死我...

奶量: 6安士  (但其實唔係好夠的...)
體重: 8.18 kg
身高: 72cm

劉BB 暫時比同年齡的BB 高大  我諗可能遺傳左爸爸掛...
所以我而家用揹帶都幾攰的  但真係方便我接送  所以仍然係頂硬上
基本上佢都係一覺訓天光  就算我試過擺佢自己落BB床瞓都唔會喊
好似只要有得訓就無所謂咁...

仍然未識轉身, 試過幾次但都唔成功...
可以抬頭不過好懶... 抬一陣就趴低番... 好搞笑

而家開始認得我  夜晚扭計時就一定要我氹
老公點搞佢都唔制, 連奶咀都唔我, 一定要我抱一陣
到擺左佢落床時  如果佢又想扭計 我只要俾隻手指佢捉實佢就會靜晒

仲有佢真係好古惑  想抱果陣  喊係冇眼淚的
遠處只要見到我或老公行緊過黎  佢就會望下我地
一伸手抱就笑到卡卡聲  好好笑

帶佢返健康院打針  姑娘話佢重量已到頂點  唔好俾佢肥得咁快
但其實佢都係每4小時食6安奶  會食得太多嗎??
遲D 佢識爬郁動多D 應該會瘦番少少掛!???



6 則留言:

  1. 小洚, 早呀!雖說劉BB四個多月,但望落佢呢兩個月真係大左好多,話半歲都有人信!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀` 佢而家已經著緊59個月衫仔了, 哈哈

      刪除
  2. 劉bb 好叻叻呀,吸收得好好,咁你地就唔洗擔心啦 ^^
    大左、高左會拉長左架,依家儲定d 好呀,嘻....

    回覆刪除
  3. 好大隻喎,我阿囡10個月,都係唔夠8kg。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我仔真係好大份... 抱佢15分鐘都一定要放低佢了

      刪除