2015-02-09

劉BB 成長紀錄 - 五個月

2015-02-02

咁快就五個月了!
劉BB 已經重9.5 kg  即係已經超過20磅了...
所以單手抱佢係好辛苦的~~~






































5個半月  開始八卦  飲奶唔專心
只要有聲音佢就會立即停止飲奶左望右望
同埋開始厭奶  以前一直都飲5安半
而家有時飲4安就已經唔肯飲
























好喜歡企同坐  一扶住佢企  可以企十分鐘都唔腳軟
完全唔識轉身 (可能因為太肥吧)
姨姨話佢曾經成功轉過一次身  但太突然拍唔切video
所以... 我仍然當佢係唔識轉身的  哈哈







































終於有自己的私家椅  好多人都喜歡女仔選粉紅  男仔選粉藍
但我今次就選了黃色的  男女都坐得呀! 將來如果俾人都冇問題呀~
一坐上去就識笑了~






































不過最近劉BB 病了  扭得好勁  咳到佢自己都喊埋
半夜自己咳醒發脾氣  睇左2次醫生都冇用  最後又再睇一次
醫生決定用抗生素了  因為咳得太耐 ....
唉  我有係寧願我自己一個人病呀..... 好肉赤...
BB 你要快D 好返呀... 爸爸媽媽都好心痛呀!







11 則留言:

  1. 小洚,劉BB又大個左好多啦!好可愛呢 ~
    快過年了,你會否更加忙?今年有劉BB陪你們一齊拜年啦 ~ 記得要影多d靚相!:)
    家下d BB真係好食好住,快高長大,唔駛幾個月就好重磅,想當年小Ryan又係咁...3、4個月人仔已經20磅,仲要做校長成日唔比人坐!衰豬仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 但而家小Ryan 好標準wor, 又唔會好肥呀... 我擔心劉bb 太肥咋~~~

      都唔會特別忙ge, 分開d 野慢慢做, 清潔又有媽媽幫手, 都ok 呀^^

      咁你呢??? 個廚房都有排執了, 哈哈

      刪除
    2. 小洚,恭喜發財!小高在這裡祝願你們一家心想事成、身體健康、大吉大利!開工未?開工大吉!^^
      ha...我呀?還好廚房重地經常打理,所以唔駛點樣大執,同埋今年狠心左好多...唔用、唔要或者過左期的東西通通無得留底,d吉位比我放置靚煲!haha...
      今年有冇阿b去邊度玩?^^

      刪除
  2. 嘩,好重磅。

    小心啲呀,現在病菌好勁。

    回覆刪除
  3. 嘩,5個月就20磅,勁呀!!
    包包嗰時又係肥仔,6個半月先返身,冬天又多衫呢!
    不過5個月大細唔好企住,會o型腳架!特別係劉bb咁重磅,對腳仔唔好,記得同ee講!

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實都係每日企3-5分鐘, 算唔算多呀? 我想俾佢練下隻腳, 因為健康院姑娘話打6個月針會test 下佢企唔企到... 佢而家連坐都未hold 到... 好擔心下個月返去會fail 呀...><

      刪除
  4. 5個月20磅,的確犀利呀, EE 湊得好好,鳳鳳好幸運喔,有個好 EE ^V^
    嘻嘻....黃色好呀,男女都OK,下胎生個女,可以繼續用,HEEHEE

    回覆刪除
    回覆
    1. 邊好似你咁好命~~~ 我都想生個女!! 你最叻女呀~~ 陀2次生3個, 有仔有女, 一家5口咁開心^^

      刪除
  5. 佢笑起嚟好甜呀!
    好重喎。。我個仔先係廿幾磅,真係差不多咋!

    回覆刪除