2015-01-01

XMAS HOLIDAY 2014

生左BB 之後  基本上FB, BLOG 都係關於BB的
因為去邊都有佢份呀.. 哈哈!!
而我身上的脂粉都未消滅到... 體重仲有18磅先返家鄉呢...
雖然好多衫褲都著得返, 但實在是肥了一個碼啊! 傷心~~

聖誕節假期  基本上我都病住過的... 哈哈... 簡直係賤命...
返工時鬼打咁精神  一放假就病...

21/12 出席了KOBE BB 一歲生日會
KOBE 媽媽真的好用心  BOOK 左場叫到會  食物都好好味
地方佈置得好靚~~~ 仲有抽獎添!! 劉BB 都有禮物收! 真開心!!
祝我寶貝契仔生日快樂! 快高長大~~~ 將來要錫住劉BB 呀! ^^
 





































22/12 冬至  兩家人都已經提早左食飯  而我本身果日都要返工
所以就簡簡單單喺屋企食算喇  本來想打邊爐  但最後我遲左收工街市無野買
我地就叫左元氣返屋企食  老公仲買左D 靚水果返黎整個水果盤俾我食
這是我們第一次一家三口過冬至呀! 開心開心~~~






































23/12 公司XMAS PARTY
老闆選了位於中環的高級餐廳SEVVA 
Ms B 的Rainbow 蛋糕就出名了  餐廳就未聽過...
我呢d 平民無乜事都唔會特地book 間咁貴的餐廳食飯呀...

老公同劉BB 都有一齊出席  等我唔駛咁悶
不過其實帶BB 出街好麻煩  好彩回程時公司司機車到我返屋企樓下
論環境 -- 好靚啊! 真係一流, 特別係OUTDOOR 如果一邊飲野一邊傾計真係一種享受
論Service -- 唔駛講啦... 一定係細心到爆... 見我有2聲咳就有熱水送到
論食物 -- 好精緻, 龍蝦好好味 前菜都唔錯  但主菜真係好一般了

不過高級餐廳  好多時都係食環境嘅~





































我地成班同事都唔中意個老闆  個個都係為左24號額外假期而俾面出席...
食飽快點散水仲好啦~ 哈哈哈!!!!



28/12
約左一班都係住沙田或馬鞍山, 9 月生完BB 的媽媽們出來一聚
地點係PLAY PLUS BABY SPA
今次因為約得比較急  所以得6個BB 可以出黎咋
但都好開心~~ 一池BB 一齊游水,










大家都係9月出世的BB, 而劉BB 明顯比其他BB 大一個碼
其他媽媽都唔信劉BB 係9月出世的, 因為佢已經著緊人地6-9 MTHS 的衫仔了...


2點半開始玩, 4點就走人了! 下次希望多D 人啦~~~ 仲可以去一個坐耐D 的地方!

9 則留言:

  1. 劉BB 好大隻又好壯呀,好可愛呀,肥肥的 ^^
    哎呀....我果時生完巨龍又係,無端端肥左10磅減唔返....><"
    不過你餵人奶,應該可以減晒架,加油,我支持你喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 返左工2個月, 開始減產了! 可能餵多一個月就無得餵了... 餵人奶太困身~ 我有時又泵唔到奶... 唯有到時唔餵先減肥啦~!!!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 係呀... 請我地食飯唔會吝嗇, 但我寧願佢加多D 人工俾我仲好, 哈哈~

      刪除
  3. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 一齊游水個張好得意呀!
    你公司福利很不錯呀,可以帶埋家人一齊食

    回覆刪除
    回覆
    1. 一年先食得一兩次. 平時老闆計到盡架!!

      刪除