2014-12-17

找姨姨之經過...

大家都很好奇劉BB 平時由邊個照顧?

由於我們都不喜歡多一個人在家, 所以最後都沒有請工人, 而請了隔離邨的本地姨姨幫忙照顧BB, 找姨姨的整個過程都非常艱難

大約在預產期前兩個月我已經開始找姨姨, 但是太早找也沒用, 因為大部分姨姨都不會等我4個月, 多數都係先付款就幫邊個湊... 而我選姨姨的要求很簡單, 除了有經驗有愛心等等, 最重要是家庭狀況和衛生環境。價錢由對方開, 如我覺得OK 就會要求見面, 不會議價, 畢竟她是幫我照顧BB的人。

我透過朋友介紹找了同區不同的姨姨進行家訪, 看看他們的區住環境如何, 第一個姨姨的家真的很大 (有1200呎), 很清潔, 而且態度友善所以我已打算用她, 不過我還是要同老公商量一下啊... 對方還叫我不用急, 8月尾前答覆都OK, 到了8月25日, 我Whatsapp 問她拿銀行戶口付訂金, 她才回答我有其他人出價比我高, 她已收了別人錢不可以幫我了... 我當時很無奈, 是她叫我8月尾前回覆就OK, 而且價錢是她提出的, 我並沒有議價啊... 她還跟我說:"無計啦, 人地肯出多錢過你" 我真的好嬲好嬲....

之後又找了另一個姨姨進行面試... 她說自己生病所以退休幫人湊BB, 要長期覆診, 我問她如果你覆診時我BB 點? 她說她叫女兒幫我先看著... 噢... 之後仲同我講, 4月要去台灣旅行五天不能幫我照顧, 咁我都無所謂的, 返工都有大假啦... 一早同我講定我可以安排... 上到對方屋企... 真的嚇到我了... 亂到想搵個位坐下都沒有... 整間屋子都窗都關著的... 當時大肚的我在她家裡站著跟她聊聊天... 很快就頭暈了... 當然OUT 啦...

由於我預產期是9月6號... 到了8月27號我都還沒有找到姨姨, 開始急了...

到了8月28號又有另一個姨姨找我應徵, 她家裡十分乾淨, 住在我鄰邨, 有2個兒子, 在她家裡聊天發覺她跟我性格很相似, 很爽快, 而且年紀也不大~ 整個面試過程都很愉快, 我知道有其他媽媽都想找她湊BB, 而且她也說過邊個俾訂金就幫邊個, 過了兩天後我就急急找她拿銀行戶口, 跟她說了明天一早過數給她... 本以為放心了... 但她當晚11點Whatsapp 跟我說, 對方媽媽知道我明天過數, 剛剛立即把訂金送到她家中... 所以不能幫我... 我睇完之後真係忍唔住喊出來... 咁我覆左句OK 之後就算了...

點知過了兩天, 她又再Whatsapp 我問我找姨姨情況... 見我未找到姨姨, 又介紹另一位姨姨給我, 可惜夾唔到地點... 正當我氣餒之際... 對方和姨姨發生了一些小問題, 姨姨立即把訂金退回給對方, 然後通知我可以幫我, 我終於在8月30號找到姨姨了, 可以放心生BB 喇!!


整個搵姨姨的過程真的令我好大壓力, 感恩姨姨十分疼愛BB, 她的2個兒子也把BB當作弟弟看待, 有時我遇上工作忙的時候要遲放工, 她從來也沒有催我, 有一次我老公發燒了. 我又病病地, 姨姨提出可以把BB 留在她家裡過夜, 等我們可以休息一天, 分擔了我很多照顧BB的工作。

這兩天BB 回娘家住, 她的小兒子Whatsapp voice msg 叫BB 快D 返去, 佢會乖, 同埋會分D 珍藏貼紙俾BB, 真的好可愛。希望BB會喜歡這個環境啊^^

12 則留言:

  1. 好奇~~幾錢?! 我覺得我有需要了解下呢方面資料XD

    回覆刪除
    回覆
    1. Really? $5500~~ 有好消息???? 嘻嘻~~~

      刪除
    2. 咁我又未有消息XD
      我覺得搵呢D ee 湊好過請工人...唔想屋企多個三唔識七ge人..

      刪除
    3. 我都係咁話, 寧願自己辛苦少少做家務都唔想屋企多個人... 地方又唔係大, 仲要住多個人... 請到個好的工人就係寶, 請到衰的就真係頭都大埋lu~

      刪除
  2. 搵ee真係一波三拆,好在最後都搵到個好既!

    回覆刪除
  3. 真係好在生之前搵到,而且最重要係 EE 咁鍚劉BB,實在太太太太太太好了 ^^
    WOO~~$5500又唔貴啊,鳳鳳其實點搵人架 ?

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... 好幸運~ 佢地一家人都真係好錫bb!

      $5500 一點都唔貴, 我話加人工俾佢都話唔洗, 做夠一年先加, 因為呢個價佢開俾我ge.... 唔想坐地起價, 勁老實~!!

      我都係朋友/同事搭上搭約ee 家訪咋~ 通常陪月都會有識朋友幫人湊bb 架

      刪除
  4. 小洚,真好呢 ~ 初初睇都睇到我好擔心(當然我知道你找到ee照顧bb,所以先無愈睇愈咁緊張),最終找到合適又疼愛劉bb的家庭,不但有ee鍚,仲有兩位哥哥疼,真係好好,bb好幸福咁多鍚!:D
    $5500照顧五天嗎?真係唔貴喎!坦白講請個傭人姐姐,照顧埋佢的超居飲食,一個月其實都唔止$5500,最怕係...請左姐姐返來,做無耐又唔做,到時又要貼錢請佢走,分分鐘又駛萬幾二萬(我有幾朋友都中哂焦!>< 又或者做做下比面色你睇、激到你嘔血.......
    而且我都覺得家裡有個陌生人,總係有點不慣!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... 我都覺得門面條數雖然工人平D, 但仲要包食包保險包機票, 請到個好的就係寶, 唔好的真係易請難送, 再加下我屋企又唔大, 請多個人返黎住喺度都逼逼地...

      ee 話就話照顧5天, 但如果有時我星期6, 日唔得閒, 佢一樣照幫我湊埋, 好好人的!!! 真係好lucky!

      刪除
  5. 回覆
    1. hitomi~~ happy new year ar!!! 趕到2014年尾2果日同你講定先~ 嘻嘻

      刪除