2015-03-08

劉BB 成長紀錄 - 六個月

2015.03.02

有了小朋友的時間真係過得好快啊! 話咁快就半年了!
好多set 左的目標都未做到...
好多野想寫但又冇時間逐篇寫
因為24小時真係唔係好夠用  又要返工又要湊BB
自己又唔想將BB 放在家人度一星期先見一次會好掛住的
唯有自己辛苦D 啦...

最慘的就是... 我已經咳左3個多月了...
中西醫各偏方湯水都試過 但都唔能夠斷尾
每天晚上都咳醒 或俾劉BB 嘈醒 所以抵抗力都變差了
好無奈呢!!!!

入番正題  劉BB 半歲了

體重: 9.09 KG (因為之前病所以輕左 不過仍然係肥的)
身長: 67cm
奶量: 5 餐奶 (上午同晚上三餐都埋身  唔知飲幾多  下午就飲5安半)
上星期剛剛開始加固
我呢個媽媽實在太多心了 咩都想俾佢試下
雖然話每樣野都要試三日  但有時忍唔住試兩日就想俾佢試下其他野
在職媽媽唔可以每餐都親自煮俾佢食
每日都係把握夜晚餵水果  同埋星期六日自己煮粥仔或糊仔俾佢食

暫時試過
水果: 火龍果一小塊, 蘋果, 香蕉
蔬果: 南瓜 蕃薯 蘿蔔
零食: 白麵包  BB 手指餅

基本上佢咩都LIKE  會自己張開口要求食
遲D 我都打算買個麵包機整下包包俾佢食
盡可能都想佢健康D (講住先啦)
 


而我都無限制姨姨每日要煮咩俾佢食
一來姨姨本身經驗豐富  二來我俾左個食物表佢
只要佢從食物表中任揀食品整俾劉BB 食  每日話番俾我知我就OK

發展方面:
因為劉BB 屬於肥B  動作可能遲鈍少少  所以五個半月先識轉身















剛剛係新年假期  我可以見證到佢第一次轉身  實在好開心啊!
去健康院檢查時  姑娘都話佢識得拎玩具  企得有直  坐都唔錯  (只得5秒)
叫我開始要多D同佢講野  買D 玩具俾佢玩下

























另外佢都好多野講  可以自己喺度丫丫丫 丫足半小時都唔停
如果俾我鬧時  佢都會喊晒咁扮可憐  要我錫晒
夜晚訓覺都淨係要我一個  爸爸抱都唔得  一定要我哄
(老公好傷心喔!! 明明老公對佢的時間比較耐)

出左2隻牙仔了  所以埋身餵奶時都會痛痛地















不過我有慢慢教佢  呢幾日好似溫柔左
嗯... 而我之前諗住餵到佢半歲  但埋身時太Sweet 了
又想餵耐少少  不過我之後就開始要成日出差了
餵到幾耐得幾耐了  我係行呢個順其自然路線
唔想因為一D堅持令到自己大壓力
而老公都係非常尊重我的決定

自己戒左奶咀 因為愛上了食手指喇!
已經叫佢唔好食  都成日情不自禁擺入口
有時仲會塞自己隻手指落我個咀度 好似想請我食咁...
好可愛啊!!


6 則留言:

  1. Hi 劉bb,你好可愛呀!
    希望你快啲好返,在職媽媽係更累更偉大。

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 本身已經忙, 而家病左就更加累了!!

      刪除
  2. 小朋友真係大得快 ~ 成日覺得你唔係生左好耐,但原來劉bb不知不覺就六個大,咁你真愈來愈忙了!加油呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都覺得係... 好似唔係生左好耐, 但劉bb 半歲了, 時間過得真係好快~~

      刪除
  3. 話咁快就半歲, 劉bb快高長大

    回覆刪除