2015-04-20

劉BB 戒奶咀了!

其實我一向都唔想BB 食奶咀的
但自從放完產假開始返工後 有時BB 太嘈  老公都會頂唔住會俾
到左BB 5個月時 為免佢將來難戒  我決定幫佢戒奶咀

BB 嘛... 總係中意食下奶咀  一來有安全感
但我唔俾佢一喊就食  5個月開始  只有夜晚準備放果陣先俾佢
有時佢唔喊我直頭唔俾佢







幸好劉BB 對奶咀未上癮  到左第6個月劉BB 已經可以唔需要用奶咀來訓覺
當然有時半夜我都仲要做下人肉奶咀  不過都係一星期一次
老公有時會覺得我對BB 太Harsh 但我覺得如果戒到都盡量戒啦...

到了六個半月  劉BB 好似已經唔記得左奶咀呢樣野
老公試過俾佢食  佢食左一啖就吐番出黎喇! YEAH! 證明我成功了!



不過當然佢多左食手指啦... 我一樣係成日同佢講NO! 唔俾佢食~~
加上姨姨都好努力幫手  劉BB 而家食少左手指了..
但訓覺時仍然係會食住訓... 有時食下咬咬巾都會訓得著
自從食少左手指後 BB 好似病少左... 希望你快D 戒啦~~

加油!!!

13 則留言:

  1. 好叻呀!anki近兩歲先戒手指,你都加油啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家都開始戒緊手指, 佢食少左, 不過就開始食玩具...

      刪除
  2. 劉BB咁叻,咁快戒到奶嘴!
    我奶奶話啜奶嘴會入風,所以我兩個囡都係冇畀奶嘴架,戒少一樣野 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我本身都唔想俾, 但半夜只有奶咀或人肉奶咀先可以治到佢, 估唔到咁易就戒左~

      刪除
    2. 如果堅持到, 真係一開始就唔好俾~ 係父母的錯, 哈哈

      刪除
  3. 小洚,劉BB好叻叻,咁快就學識戒奶咀,其實我都覺無必要就唔好比BB接觸奶咀,怕日後難戒!講個小秘密你知,我知道小ryan家下夜晚都仲有用奶咀,真係醜c怪!><

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 如果堅持到, 做父母都唔好俾奶咀BB, 不過果陣返工真係頂唔順`~~ 哈哈, 咁你有冇叫小ryan 唔好再用奶咀喇!? 大個仔喇~~~

      刪除
  4. 上網睇人地講話BB靠個口去認知學習新事物~食玩具都唔係壞事丫

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係, 但佢周街見到咩都想撼落口, 醫生話咁樣會比較易病~

      刪除
  5. 巨龍冇食過奶咀啊,我奶奶話食奶咀唔好,所以一開始都冇食過呢,嘻嘻...
    不過其實唔食奶咀好啊,我見巨龍有D 同齡的同學,返PG入校門要食奶咀,O晒....
    劉BB好叻呀,咁快戒到奶咀,不過下一個唔好比佢食奶咀了,因為其實一開始唔食就冇事的,哈哈....XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我地主要係自己湊, 夜晚佢成日都喊, 我第二日又要返工, 所以老公先忍唔住俾佢食... 不過好快戒左咋!

      刪除