2015-11-15

劉BB 的 n 班大作戰 (一)

2015.11.7  星期六

(1) Catiline Kindergarten

劉BB 第一次去面試
因為劉BB 係細B  所以我一直以為佢係明年初先interview
點知10月中收到email 原來11月第一個星期六已經要interview
對於一個14個月的BB 來說  都唔會識得太多
我但求佢唔哭鬧離場已經好好了!

11點15分已經去到幼稚園  劉BB 一入校門非常開心
因為好多野玩呀  而且剛剛訓醒心情靚爆
逢人必SAY HELLO
而且呢間幼稚園亦唔係我第一志願  所以我心情都幾輕鬆


玩了十分鐘左右就入課室開始面試
老師叫劉BB 配對返0-9 劉BB 當然唔識啦
不過我都叫佢努力試下
最後都配到3-4 個 

跟住就考大細  老師叫佢揀個大的波波俾爸爸佢都做得到
之後考顏色  老師叫佢揀隻紅色的碟俾媽媽  佢揀左不過唔肯俾媽媽
然後考認物  有公仔、假提子、車車  老師問佢邊個係車車
佢一手就拎住架車仔  其實唔係佢識揀  而係佢一向只中意玩車仔咋
最後就指眼耳口鼻  老師問佢鼻喺邊  隻傻豬仔指耳仔  
之後我再問多次  老師問鼻唔係問耳仔喎... 佢就立即指住我個鼻

考完小朋友就問下家長點解揀呢間等等
不過我感覺老師覺得我仔唔識講野 (因劉BB 只識爸爸媽媽奶奶姨姨波波)
我同老師講完之後  佢話剛才對上一個小朋友已經識讀APPLE
我問老師果個小朋友幾大 佢話18個月 咁我話我仔得14個月
老師就話: 其實差四個月咋喎........
(我心裡面的回應: 差四個月呀!! 而家講緊小朋友相差四個月wor!!)

不過無所謂啦! 每個人的想法都唔同...

in 完之後我同老公都好開心啊!
唔係因為覺得劉BB 好叻  只係平時唔耐煩的劉BB 竟然乖乖坐低完成整個interview
有我facebook 的blog 友就知道劉BB 幾惡  又中意尖叫  又坐唔定
但今日呢15分鐘面試佢真係聽老師指令做
就算唔識都無尖叫  老師叫佢TIDY UP 佢一樣有做  唔會想拎埋D 玩具走
走果陣亦都有揮手講byebye! 我係覺得佢好乖  而唔係好叻!


今日眼見有d 媽媽朋友一日走幾場真心覺得辛苦
好彩我無打算報好多間  收就算  唔收就出年K班再in 過
今年攞下經驗就算  最重要係劉BB 有盡力配合媽媽做到最好
已經比一切更加重要了 =) 


7 則留言:

  1. 差4個月真係差好遠,俾心機呀,加油。

    回覆刪除
    回覆
    1. 其他人唔明唔緊要, 身為幼稚園教師都唔明個差距, 真係無言

      刪除
  2. 上年我都係三間,收就算唔收都無計,所以今年好進取!其實14個月,蕎蕎行都未識行,劉bb坐定已經好好

    回覆刪除
    回覆
    1. 係啦... 唔讀N 就下年再報K 啦... 14個月真係唔識得太多野呀!

      刪除
  3. 我個b係細b~肯定超唔著數....差4個月對d老師黎講竟然唔係咩一回事...痴線...

    回覆刪除