2015-11-16

劉BB 的 n 班大作戰 (二)

2015.11.14  星期六

(2) CREATIVE Kindergarten (SHATIN)

11月第二個星期六  劉BB 又去面試了
不過今日我要返工  交代左老公整好晒D 野
我八點半返到公司  十點就走人  趕返去同BB 面試

面試時間11點半  我地11點15分已經到達
最後等到11點45 分先入到幼稚園
幼稚園只可一個家長入去所以我要抱住扭眼訓的劉BB 入課室
入到課室後自己搵個位坐到玩玩具
等左15分鐘先有老師過來  劉BB 已經開始想走
對眼亦開始想合埋
(明明已經訓到9點半先起身 咁快就頂唔順了)

老師過左黎之後劉BB 完全無心機玩了
老師叫佢配對形狀都唔太合作
不過老師好有耐性  不斷鼓勵佢  佢都配左兩個
跟住疊積木  我同老師都有鼓勵佢  佢都開始俾反應
之後俾左玩具香蕉同橙叫劉BB 請媽媽食
佢都有請  甚至主動請返老師食
可能因為有人同佢玩佢心情好返少少
最後佢走果陣有同老師講BYEBYE  亦都主動向老師飛吻

全程無考過家長  只係考小朋友玩玩具

一出到校門唔夠5分鐘就已經訓左了

辛苦你了小寶貝  年紀咁細就要面試... 要加油啊! 盡力就足夠了

6 則留言:

  1. 劉BB都撐到最後都好叻叻呀,好彩果位老師好有耐性呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 好彩老師都好有耐心引導佢

      刪除
  2. 其實好多task 都做到啊,好叻叻 ^^

    回覆刪除
  3. 劉BB表現都幾好呀,至少無發脾氣或者喊啦﹗

    回覆刪除