2015-11-24

迪欣湖野餐

2015-11-25

由十月開始已經講要帶劉BB 去野餐
但一係就病  一係就有野做  夾唔到時間去
終於上星期日  約左朋友仔一齊去迪欣湖野餐了

而家劉BB 大個仔了  佢知道我地執野就係會出街
所以成朝都好興奮唔肯訓覺
而我又要準備野餐的食物所以7點半就起身準備了





終於10點搞掂晒所有野就出發了
我地最早到  11點已經到達迪欣湖但停車場已經滿晒
有樹蔭的位置亦都被霸佔了

劉BB 坐緊車車時已訓左  老公立即開帳篷等BB 再訓一陣
可能因為有風吹涼涼地的關係  劉BB 起左身後都唔企起身
一直訓係度嘆手指




朋友仔亦陸續黎緊喇  大家都整左好多野食



媽媽們就坐低傾媽媽經  爸爸們就陪小朋友玩
(平時各爸爸都好忙少時間陪小朋友  今日就交俾佢地親子時間啦)






大約玩到5點  大家先收拾離開
而劉BB 呢個傻豬仔可能因為第一次野餐太開心
全程車都笑騎騎 返到去都唔太願訓覺




最後9點半先訓著  而我10點半都立即去訓了  好攰啊!

下次大家約定去第二度再玩  因為迪欣湖真係好多好多人
船仔又未夠年齡可以玩  單車排左幾個鐘都無得玩
又唔可以放風箏  同埋真係都幾多強國人
.......... 不過.... 邊度會無丫........... 唉!

但我還是好開心
因為一班朋友仔可以一齊輕輕鬆鬆去野餐感覺好寫意



11 則留言:

  1. 你真係好有心機,咁早起身整食物。

    回覆刪除
    回覆
    1. 未試過同劉BB 去野餐, 所以我都好期待呀, 就用心整D 食物囉^^

      刪除
  2. 你整壽c 睇相都正,劉bb 嘆手指好可愛

    回覆刪除
  3. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  4. 劉BB真係好興奮咁喎,不過戶外活動跑吓行吓真係最啱佢哋呢D年紀

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 佢人生第一次除鞋跑草地, 所以勁開心!!

      刪除
  5. 劉小b大個仔左好多呀!^^
    天氣好,最適合戶外活動,又可同朋友聚聚,真悠閒寫意呢 ~

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 不知不覺間已經大個左好多了! 有D 唔捨得添, haha!

      刪除
  6. 肥仔嘆手指,好似好爽好好味咁喔 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 係wor! 我仲問佢可唔可以請我食下手指, 都唔理我了...

      刪除