2015-12-28

劉BB 夾親手指仔!

2015-12-22

BB 真係愈大就愈曳  好多手
上星期  劉BB 就在姨姨屋企  趁姨姨人有三急時衝去玩洗衣機
點知就俾洗手機門夾親隻手仔
最初都以為無咩事  但到左第二朝隻手更腫了
就決定帶BB 去睇醫生喇!


醫生就話BB 隻手指有瘀血要放出黎
再轉介去威院照X-RAY
等候期間劉BB 仲要唔耐煩  大吵大鬧

返到屋企就扭計  又要沖涼又要食飯仔
我呢... 因為公司有個重要會議行唔開
辛苦老公忙左一日去照顧呢個BB喇!

人人都話, 劉BB 今次隻手咁痛 以後就會驚左洗衣機
但事實並唔係咁囉... 佢照舊成日想行去部洗衣機度玩
廚房係有門欄的  但有時我地行出行入佢就會趁機衝入去
又或者玩櫃桶... 玩電線  總之唔危險的就唔玩...
真係睇少眼都唔得  如果得我一個在家
有時連廁所都唔敢去啊...

到左今日  劉BB 隻手指無咁腫了  但都未完全消腫呀...
希望佢快D 好返啦...

9 則留言:

  1. 哇,睇到都痛,劉bb 要乖乖地!唔係又整親架啦!

    回覆刪除
  2. 哇,睇到都痛,劉bb 要乖乖地!唔係又整親架啦!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我老公話, 喺劉BB字典內沒有"乖"字...><

      刪除
  3. 小朋友唔識驚~我表姐個3歲半月~玩門夾親手指~手指尾成塊指甲甩左~
    出院後繼續玩門..

    回覆刪除
  4. 睇見都肉赤﹗不過佢哋真係唔識驚㗎﹗最好都係睇實D同加D安全設施保護吓佢哋

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為係姨姨屋企, 對方唔想加圍欄我都無辦法,而家另外搵人湊BB又唔易WOR... 唉!

      刪除
  5. 「ee 唔想加圍欄真係無辦法,另外搵人湊BB又唔易」<--對啊,唯有希望劉bb唔好再玩洗衣機啦~~
    不過我都覺得有d小朋友即使整親過,下次都會再玩的。
    佢地可能會玩得更小心、更機警,呢d小朋友係聰明型,劉bb 應該係呢種,下次再玩都唔會夾到~ 你可以放心啊,heehee...

    回覆刪除
    回覆
    1. 希望係咁啦, 佢而家簡直係勇者無懼, 繼續挑戰

      刪除