2015-12-02

劉BB 成長紀錄 - 十五個月

2015.12.02

每個月最勤力就係打呢篇blog 架喇! 因為要好好紀錄一下小寶貝的成長嘛!



成長進度
體重: 無磅 (總之一定唔係輕啦...)
身長: 78cm ... (又係高過1cm )
奶量: 繼續三固兩奶 中間仲要痴下大人飯食添...
完全係金魚肚  食極都唔知飽嘅..

發展:
講野方面仍然無大進步  不過最近呢個月成日講BB 話
一日到黑咿咿呀呀咁  係叫我就最清楚  係咁媽媽媽媽媽媽

其他都算同上個月差唔多  無咩改變
開始用杯飲下水  不過當然會漏啦
食野都開始識用手搣黎食 唔係全部塞晒落口就算

生活:
整亂屋企就係最大的興趣  積木成日左塞一舊右塞一舊
梳化底 玩具箱 電視櫃都係玩具
到我收拾好了 佢就睇唔順眼  係都要整亂晒先罷休


對所有的掣都非常有興趣  而我除了電掣之外  都會俾佢按下掣訓練下小肌肉
上巴士、入閘、樓下開門都要拍八達通  次次都要爭住拍
試過老公唔記得俾佢拍  就放聲大哭了! 哈哈!
每日就係期待果次拍卡  爸爸竟然唔記得  真係過份呀~~

行得好好 轉身 MOU低起身等都行動自如 知道有阻礙物亦會避左先唔會直衝
想試圖跑  不過跑一步就會立即減速了 可能知自己會跌倒吧?



每晚9點自動波返自己床仔訓覺  唔需要我抱  只要我靜靜坐在旁邊他就會乖乖入睡了
有時夜晚兩三點會起一起身  但唔會喊  好快又會再訓返

夜晚自己在床上睇書  玩一陣... 有時我會講故事俾佢聽~~

通常好快就訓著  我再幫佢加衫~~
 

飲食:
感恩完全無偏食  每次我煮出來的  不論是新舊菜式都幫我掃下
他吃飽飽絕對是我最大的成就感吧!!!

性格:
暴躁脾氣仔  好粗魯  如果我大聲話佢  佢仲會想打我添

不過小朋友係白紙一張  我知道要有耐性同愛心先可以慢慢教好佢
所以我都唔介意佢打我  亦唔會打返佢  只會同佢講NO!!
甚至有時唔俾反應佢  佢慢慢就無興趣打我了...

10 則留言:

  1. 哈哈哈....笑死我 --> 「如果我大聲話佢 佢仲會想打我添」.....
    鳳鳳,點會呀,你幻想佢似想打你喳....嘻....
    不過堅覺劉BB好好湊,淨係乖食乖瞓已經勁抵錫 ^3333^~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係會打返我ga... 想示圖兇返我咁, 不過我覺得好好笑
      但大個就好難教了, 咁惡

      刪除
  2. 劉BB金魚肚 <==肚B有一排都係咁架,其實食得係好事,尤其自己親手整野食畀佢掃晒果下,幾滿足^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 見到佢幫我清碟真係好開心~~ ^^

      刪除
  3. 八掛問一下~你有無餵人奶俾呀仔?
    (我餵到好燥底...)

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家無喇, 我餵到九個半月就停左了!
      做咩燥底呀? 小金魚激親你???

      刪除
    2. 佢食得好懶,搞到宜家人粉兩溝唔拖唔水,產假得番個半月,都唔知繼續人粉兩溝定轉全粉算數

      刪除
    3. 唔緊要ga, BB仲細, 俾D耐性啦~~慢慢佢就會肯食多D人奶, 仲有個半月,轉唔轉全粉仲有時間考慮呀, 唔好咁易放棄呀^^

      刪除
  4. 鐘意食野既小朋友係最可愛。

    回覆刪除