2016-02-14

2016 新年假期 (一)

2016.02.16

新年了! 祝大家新年快樂! 身體健康! 心想事成!


年廿七
話說我年廿七已經收左爐
不過一樣好忙  因為劉BB 病左呀! 嗚嗚...
雖然佢偶然都會病下  但從未試過病到無胃口...
今次係第一次.. 病到正餐唔食... 包包唔食... 奶奶唔飲...
連最愛的星星餅都唔食啊!!
半夜一定喊醒幾次  所以我地都無覺好訓
每次都一定係喊住訓...

想帶佢去睇醫生  周圍都爆晒...
終於有個醫生有得睇... 不過食完D 藥都無好轉




年廿八
之前一早已經收拾好了! 去街市買埋年花  擺好全盒  入好利是就已經準備好過年

仲偷到時間去買電話... 因為之前果部已經壞壞地  成日用用下會自動關機
老公就帶佢去換機  最後俾影相功能略勝一籌的V10 勝出  新年前又有電話用喇!

夜晚就返阿媽度食飯 媽咪準備左盤菜俾大家食  最後當然食唔晒啦
再坐多一陣就已經返左屋企 始終劉BB 都仍然唔太舒服 (但退左燒就有返少少精神)



年廿九
今年無年三十晚  年廿九已經係除夕了! 早上約左姨姨飲茶小團年
多謝姨姨一家呢一年幫我照顧劉BB  照顧到肥肥白白真係唔易嘅
(我湊10日已經腰酸背痛了! 雖然日日見到個仔真係好開心~~)

下午就返99 度  晚上食團年飯  點知返到99 屋企  見到劉BB塊面紅卜卜
原來又發燒了 又成個人謝晒


當晚我就喺度同老公講  唉, 我寧願病果個係我  起碼我識表達自己有咩唔舒服丫! 見到個仔晚晚鼻塞同咳訓唔到... 個心好赤啊!!



4 則留言:

  1. 回覆
    1. 呢樣係真, 否則真係返工坐都坐得唔安落呀!

      刪除
  2. 我寧願病果個係我 <---我都成日咁諗,寧可自己病果個,BB都要健健康康

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀... BB病左特別慘, 食得多藥又唔好WOR, 真係寧願係自己病啊!

      刪除