2016-02-01

劉BB 成長紀錄 - 十七個月

2016.02.02

哈哈哈! 今個月好準時寫啊!

首先寫下自己先... 今日岩岩收到雙糧, 好開心! 不過都有唔開心... 就係手機又壞左了!
呢部手機係我坐完月後老公買俾我的... 估唔到用左一年多d 就玩完..
連我老公都話我係電話殺手... 部部電話都係用一年左右就無左
所以今年我決定唔買最新型號了! 上到網就已經足夠了!
星期四收爐後就去睇下先! !


UPDATE 成長進度了!

體重: 24.7 lbs (無重過)
身長: 79.5cm (高左0.5cm)
奶量: 三固兩奶 7安奶 + 每餐碗半飯仔



發展:
同上個月一樣
講野方面無進步
識得聽指令 (不過都要睇心情先會做 即係仲衰左)
而家每朝起身同臨訓前我地都會同佢除片叫佢尿尿
基本上都會乖乖地尿尿

扮單眼MIKE  (朋友仔送俾佢的)


識用杯飲水但唔太中意, 有時會推開個杯
呢個時候我又要不斷讚佢 佢就會好開心咁飲幾啖水 然後拍手仔
爭住自己筆飯食  有時唔俾我餵



睇巧虎時會自己傻笑  喜歡巧虎多過迪士尼卡通

自己識得自己拎住個花灑沖涼(當然唔拎得太穩) 不過就知道要淋落自己身上
識揉泡泡  痛痛識得表示俾我知佢邊度痛

好中意照鏡  會對住鏡中的自己SAY HELLO!

見我買左野 就主張伸手想拎住 (特別係買佢嘅野)



識講嘅野就只得: 爸爸、媽咪、奶奶、mum mum、mimi、波波、一、二、A

性格:
繼續先急躁小王子... 不滿就發脾氣

不過我開始有方法治到佢  就係認真鬧佢 佢會驚
例如佢有時掉玩具  老公會鬧佢  佢就大喊  好快老公就會投降氹返佢
所以佢唔驚佢爸爸  但如果爸爸同佢講  一陣同媽媽講  媽媽會鬧
佢就會立即收斂少少  有時鬧完佢  佢會嬲左我 (唔同我玩果隻)
咁我都一樣唔理佢  佢就自己靜靜地玩  隔十分鐘左右佢就會忘記自己嬲緊我

同爸爸最FRIEND 因為成日錫晒佢就晒佢



天氣凍  住新界的我們更加要包到成隻腫咁





7 則留言:

  1. 嘻嘻....每月一blog,令人好期待啊 ^^
    哈哈,bear bear果張好QQ,勁可愛呀~
    急躁算啦,食得又瞓得,已經勁得人鐘意了,HEEHEE ^3^~~~~

    回覆刪除
  2. 出雙糧好開心呀!
    成隻腫真係好可愛!天氣凍你地要小心身體!

    回覆刪除
  3. 出雙糧好開心呀!
    成隻腫真係好可愛!天氣凍你地要小心身體!

    回覆刪除
  4. 估唔到劉爸爸反而係錫到燶果個喎,變左劉媽媽要做「壞人」^^"
    件單眼仔衫好得意呀,肥嘟嘟 XD

    回覆刪除
  5. 扮單眼mike真係好過癮,哈哈...

    回覆刪除