2016-02-14

2016 新年假期 (二)

大年初一
今年我都玩下  整D 揮春仔可以Send 下俾長老們~!
不過最後無print 到出黎  唯有留個soft copy 做留念啦!



講返年初一 半夜我已經feel 到自己頭痛  到早上六點幾老公醒左就話我發緊燒
我隻左眼痛到開唔到  喉嚨又開始唔妥了! omg! 真係開口中添.....
而劉BB.. 起身後燒又退晒 胃口返晒黎! 又食粥又食麵包又飲奶喎!
只係仲流鼻水同埋有兩聲咳啫... 對眼都精靈返好多  心情靚靚睇風景


派利是俾佢  仲識自己拆開 跟住知道自己著新衫仲好開心
難為媽媽隻眼痛到眼線都畫唔到啊! 不過算啦! 我病好過BB病... 



早上去左6299屋企拜年後  下午就返娘家拜年 一日走兩場 好攰 

本來約左年初二去朋友屋企團拜  點知主人家仔仔流感入左醫院
最後取消晒  我地都在家休息了!!

訓醒就去公園玩下  去商場行下 過返平日放假的生活先!  





6 則留言:

  1. 新一年真係最緊要身體健康﹗

    回覆刪除
  2. 第三張相,劉BB 個PAT PAT 又大又肥美,真想咬一口,嘻嘻....
    新一年,祝你們一家身體健康、開開心心、心想事成喔~ ^^
    唉,我家3K新年都病左,身體健康真的最緊要,唔係個個都辛苦...唉....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係肥嘟嘟咁好得意~~ 下個月又去健康院喇! 唔知生長線會唔會保持90以上呢,. HAHA!!

      刪除
  3. 新年真係好多人病呀,留響屋企休息都好嘅。
    小洚祝你一家身體健康、心想事成、笑口常開呀 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝肚B媽, 大家咁話, 最緊要身體健康^^

      刪除