2016-03-13

我們的結婚兩週年紀念日 (一) - 回憶篇

2016.03.14

2016年2月28日是我同老公結婚第二年

踏入我們拍拖第四年 老公突然問我  結婚是不是好麻煩的?
我說不知道喔  因為我沒有結婚的經驗
老公就說我覺得我們是時候結婚了 (對! 無鑽戒無99支玫瑰求婚呢!> <)

就這樣  我們當時就一同去了某一屆的婚展了

仍然記得當日因習俗而要改早婚期 (同年11月改早至2月)
在改好日期後就知道自己懷孕
當時的心情真的好複雜喔!!
曾經有想過不如改後一年 等BB出世一併擺啦
不過最後都照原定計劃結婚了!
最後我就懷孕5 weeks 都照常同老公結婚了

幸好  早一年已經影婚紗相  其他事項亦已準備得七七八八

當我決定要改期時 我的好姊妹二話不說的說沒問題
到後來知道我有左後更加貼心照顧
叫我不用擔心  她們不會有姊妹紛爭啦 哈哈
(姊妹團是來自中學同學以及舊同事呢!)


結婚的時候  BLOG友小高甚至為我製作了迎賓的cupcake

還幫我送上酒樓  真的令我好感動啊!
本來我還打算留一個給自己品嚐的  但姊妹告訴我一放出來就被搶空了
小高真的很厲害!!


不知不覺間  結婚兩年了
雖然老公不是浪漫型  但我知道他為我改變好多
由從前家裡的大少爺變了今天的全能老公
我星期六日放假  在家一定要午睡的
老公會幫忙照顧好劉BB  也會好好打掃家裡等我起來再一起外出

他是很喜歡吃住家飯的  但平日放工他知道我累了
就說不如在外邊吃或買外賣回家吧!
如果某一天我煮了飯 他一定會幫忙洗好碗抹好廚房
水果也不用我切 他一定幫我準備好

所以不知不覺間  我開始覺得自己成了廢人呢! 哈哈!

雖然家裡也不是大富大貴  但至少我們有自己的家
老公知道我和奶奶不能住在同一屋簷下 結婚前都決定搬出來住
當然  我知道老公為了我付出  我對奶奶也是客客氣氣的
儘管有時奶奶的說話令人多麼生氣  我也忍了  畢竟一星期才見一次
說到底  奶奶是老公的媽媽啊! 他不喜歡我其實也是因為呷醋  覺得兒子被搶了...
可能到了20年後  我也會怕劉BB 被"搶"走呢? 哈哈!

多謝老公 盡力將最好的生活都帶給我和劉BB
希望我們若干年後還能像現在般恩愛吧!!

12 則留言:

  1. 小洚老公求婚好高招,咁就氹得美洚歸啦 ^_^

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢應該睇中左我當時恨嫁的心情吧...> <

      刪除
  2. 仲有得午睡,太幸福啦~

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為平時唔夠訓,所以我會趁劉bb午睡時先一齊訓陣先, 不過次次BB都早過我醒...

      刪除
  3. 老公清楚婆媳糾紛係千古難題係非常重要!!知道之餘仲馬上解決 good!

    回覆刪除
    回覆
    1. 婚前其實都幫佢輔導左一年佢先明白一屋不能藏二虎的道理, 好彩最終佢都明白, HAHA

      刪除
  4. 回覆
    1. 同你老公比, 我老公剛剛合格咋, 南瓜爸真係一個為家庭付出好多好多的好爸爸呀!!!

      刪除
  5. 睇住你拍拖,宣報結婚加有左劉bb, 好多回憶係腦海!祝福!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀係呀, 仲睇住我同之前果個分手失戀添! 我地真係睇住對方長大呀^^

      刪除
  6. sweet ^^
    可以午睡好幸福,我都想星期六有得午睡啊^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係趁小朋友訓果陣先偷偷地訓一陣咋, 哈哈

      刪除