2016-05-22

報喜 - 我再懷孕了!

2016.05.23

13week 3
其實一直都諗緊寫唔寫  因為我無特別喺facebook公佈呢個消息
但又好想記錄低呢件事喎... 既然係咁, 就寫啦!

一直都想生兩個  但之前睇醫生話我子宮內膜異位  又話我身體差
都好難再有  咁我同老公都諗住順其自然算了
一個有一個好  兩個有兩個好  生BB 真係好睇緣份
不過沒想過  上天對我都不錯!


驗到兩條線果一刻心情好平靜
我仲隔左兩個星期先去睇醫生
第一次見醫生時已經7 weeks  已經有閃閃了
我第二日先施施然拎封懷孕證明信去威院登記
好彩都一樣排到早期Oscar

呢三個月心情真的好差
遇著final exam  公司出差  又病左
每天就是暈+嘔度過
暈住返工  嘔住放工
到了10 weeks  終於有少少精神 就可以陪下劉BB
點知到了12 weeks  孕吐又再次嚴重了
4天吃不到東西  結果還要入院吊鹽水
體重跌了10磅呢! 真的好辛苦好辛苦

唯一一點甜就是劉BB 對我的愛錫
試過嘔到喊  劉BB 見到我喊  就衝埋來錫返我
真的好貼心呢!

上星期剛剛做完OSCAR  一切正常

下一關就係結構了  BB 你要乖乖地健康成長啊!

18 則留言:

  1. 嘩,好快手呀~恭喜恭喜!

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈, 一直諗住3年抱兩, 生完就正式收工了!
      多謝你呀~

      刪除
  2. 恭喜恭喜,劉bb要做哥哥喇!

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 估唔到咁快就做哥哥了! 多謝你祝福^^

      刪除
  3. 恭喜晒小洚,你要保重休息多啲呢。
    兩個有個伴好呀 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要多多休息呢! 原來真係咁辛苦ge~~
      係啊! 兩個一齊玩 開心好多啊!

      刪除
  4. 恭喜晒呀﹗
    其實我目標都生兩個
    不過冇打算咁快﹗XD
    將來一家四口一定會更熱鬧更完滿呢﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 我再等多兩年就變高齡了,所以想快d生,應該到時會好熱鬧, 其實即係好煩好嘈, 哈哈

      刪除
  5. 嘻...親家,恭喜你呀,一定會一切順利呀~
    祝福你喔 ^3^

    回覆刪除