2016-04-27

劉BB 成長紀錄 - 十九個月

2016.04.25

原來一直都無寫到劉BB 十九個月紀錄添... 今日睇返先知啊!
都話媽媽我愈來愈無記性架喇!! 失敗~~~


十九個月 11.35kg  82cm 高 (肚腩細左啊!!)

開始識揀食  即係我地食揀熟食時唔可以再拎個包敷衍佢
要食我地果D 我就為左遷就佢  無辣不歡的我  就算去食米線都要揀清湯
早餐亦都唔再食沙爹牛肉或五香肉丁了  一定係食火腿通粉
因為佢點都要痴我幾啖食架....
開始唔中意食粥  要學人食飯或者麵食  連麥樂雞都同我地爭食
有時我都會俾一舊佢自己慢慢咬.... 不過凍野就真係唔俾佢食  因為醫生話佢氣管唔好
而事實劉BB 真係好易咳  可以禁到幾耐就幾耐啦
大少少可能已經阻止唔到了!!
所以放假我一定煮d 豐富d 嘅野俾佢食  好彩佢好俾面~


放假帶佢去剪頭髮  一副緊張樣  之前都係自己剪架  不過整到成屋都係頭髮
都係落街剪啦 
個叔叔好好人  次次剪之前叫我地預早半小時通知佢  佢會消毒晒D 用具先幫BB剪


剪完梗係唔高興啦~~ 人地驚風筒聲架嘛!!!


除左未肯開口講野  認知方面其實都唔錯
有時睇書見到有枕頭  佢會立即入房拎個枕頭俾我
有時去超市問佢邊度有香蕉  佢都可以指出黎
不過就係唔肯開金口講野 (除左唱歌)

例如我唱OH MC DONALD HAD A FARM
劉BB 就會唱E~A~E~A~O~~~
我唱TWINKLE STAR  佢隻手識扮星星閃下閃下咁

有次我晾襪仔  叫佢隨意拎俾我啦  點知佢識得分返顏色或同花款先拎一對俾我
果下真係覺得原來佢係識ge  只係平時唔肯表現出黎

最愛始終係巧虎  可以每朝起身都鍚左巧虎一啖先
如果有時得我一個在家  我又要做少少家務  我就會播巧虎
佢就會乖乖坐低睇  (平時一定會走黎走去搗亂架!!)

好中意玩車車  揀親的玩具都係車類  可能始終係男仔啦~~



自理方面一向都OK  最近仲乖左
肯乖乖刷牙  唔會同我搶牙刷
會主動幫我做家務  例如有件衫跌左落地
佢見到會執返俾我或者擺返喺梳化

好中意睇書仔  成日拎埋D 書要爬上我張床要我講故事俾佢聽


前排發燒啊! 成個人立即無晒精神  唉, 都係果句啦~~ 寧願病的是我~~~~

我最近好中意HKTV MALL 買BB野 (尿片特價時平好多)
佢見到人地送完貨黎  會主動拖D 尿片同濕紙巾入房
真心覺得佢乖左好多啊!!!!! 希望你愈來愈幫得手啦~~
媽媽遲d 真係好多野要你幫忙架!!

工作好忙時  望下床頭的月曆就會好開心架喇!! HAHA!
 








10 則留言:

  1. 劉BB好可愛呀,每朝都要錫啖巧虎,唔係應該錫下媽咪咩 ^.^
    我都開始畀細女睇巧虎,佢都睇到眼定定,連肚B都鐘意睇(寶寶版咋)宜家識唱晒啲歌 XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 錫完巧虎先識錫媽咪咋, 劉bb都係睇寶寶版, 一聽到d 歌就會跟住跳, 不過唔識唱呀 (因為未肯講野><)

      刪除
  2. 龍bb咁幫得手,媽媽第二時真係可以翹埋雙手休息吓:p

    回覆刪除
  3. 我見你就咁鋪膠地毯~其實你覺得有無需要落圍欄呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 我之前有用圍欄架! 無圍欄真係去廁所坐多過一分鐘都唔掂呀... 係13個月之後佢開始唔俾我困住, 我先拆欄咋!

      刪除
  4. 親子裝好好好靚呀 ^^
    車車 <---我家又係成埋車車.....@@"""""

    回覆刪除
    回覆
    1. 始終係男仔, 無咁多母子裝可以選擇, HAHA!!

      你搬屋後, 可能要留個位俾兩個仔擺車隊wor~~

      刪除
  5. 偶然路過﹗
    劉BB跟我家臭豬只差兩星期啊
    看著成長點滴真的好有共嗚
    只是劉BB好乖巧
    我家臭豬現在Trouble two是搗蛋王^_^
    劉BB要繼續乖乖錫晒媽咪啊﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello 你好呀!!
      但劉bb 開始曳了... 真係愈大愈難搞呢!
      等我都去你個blog 睇下先!^^

      刪除