2012-02-01

姊妹團拜

2012-01-31

今天是我最後一天5點放工,所以好準時!
may 一早收工就到大圍join 埋我一齊去tst 行街
行到七點半就join 埋其他姊妹食飯喇!
今晚好難得,連OT女王Kelly 都可以八點前到呀!哈哈

食飯前,利太派利是,第一次派利是一定好開心吧!
祝你新婚快樂!工作順利!身體健康!


之後仲清晒大家的「欠債」,哈哈,麻煩晒Kelly 幫我買生命水,仲要平左添!
都多謝利太的「情人節朱古力」,我應該未到情人節就會食左喇!


跟住就開餐喇!因為我想食outback,大家就陪我一齊食,真好!
一班人食就最開心,可以叫多幾樣唔同的食物嘛!





食下傾下,好快就到九點半喇!有姊妹聚會真好,可以互相share 自己的開心同煩惱,
有時不是甚麼事都能夠解決,但有密友聽自己呻下,已經好滿足了!
多謝你們,我是很享受和你們在一起的每分每秒的!
下一次聚會又要想想吃甚麼了,嘻嘻

大家都只顧聊天同食,連大合照都沒有影了,唔緊要啦,下次補返!哈哈!


同場加映:我第一次中六合彩三個字,咁大個女都未中過,第一次中左$40,
距離中頭獎的目標又近左了...嘻嘻嘻!
最巧合係,男友又係中左三個字喎!真有緣~~

沒有留言:

張貼留言