2014-12-08

我們的11.27

2014-11-27

我們的拍拖週年紀念













今年我們都太忙了  老公轉了新工作  而我又剛生完BB
根本沒有時間安排慶祝活動  也不方便去旅行
就決定在香港吃一餐就好了

今年仍然是到喜來登慶祝  去年是Buffet 的
今年老公說好想吃牛扒  那就去吃西餐吧

6點半已經到達餐廳  侍應很貼心  拿了一個Cushion 俾我挨住坐
食物質素都很好  老公說自己想吃一塊超大的牛扒
我就俾佢自己吃  最後... 當然是求我幫忙吃三分一啦...
因為真的很飽啊!!!!

一坐下來就有一個特大的洋蔥包  配上牛油真的很美味啊!!!
要控制自己唔好食晒一個  否則後面的也不用吃了...


海鮮拼盤? (忘了名字了... 哈哈)
Crab Cake 同蝦都非常好食... 蠔方面  我還是比較喜歡生蠔啊


Tuna Tower 酸酸味味  很好多  而且我本身好喜歡吃牛油果
好快俾我食晒了~~~


16安士的牛扒  看上去不多  吃下去卻很飽... 老公吃了一半就投降了
 
 


輕輕鬆鬆吃到8點半我們就回去接回我們的小寶貝咯!

雖然生完BB 後  大家的話題都開始是圍繞住BB
由於我們沒有工人  BB 也不是婆婆麻麻照顧  因此我們每天放工後也是十分忙碌的
分工合作照顧好BB 已經11點半了  也沒有時間Pillow talk 了
但是我們也很努力維繫關係  在一些特別日子都想偷少少時間二人世界一下
希望將來一直都可以這樣吧!

8 則留言:

  1. 週年快樂!
    生左B之後,拍拖既時間真係小之又小呀!
    咁而家邊個幫手照顧BB

    回覆刪除
  2. 小洚,祝你們拍拖周年快樂 ~ 繼續甜蜜如昔!:D
    一定係...說實話就算有姐姐或家人幫手做家務或照顧bb,在職的爸爸媽媽都會想盡方法爭取多d時間對住寶寶,久而久之私人時間極少,不過...縱然無咩私人時間,偶然不可缺少二人甜蜜時光,照顧寶寶咁辛苦,點都抖下,甜蜜下!^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 而家拍拖的時間簡直好似偷返黎咁呀... 如果可以的話都盡量會帶住BB, 始終放在別人家太耐都唔好, 驚BB 以為我地唔理佢...

      刪除
  3. 哈哈,超LIKE 喜來登,我同我老公年年CHRISTMAS 都來架呢 ^^
    個包包超好吃,見到又想食了,YUMMY ^^
    鳳鳳,永遠幸福快樂呀~

    回覆刪除
    回覆
    1. yes, 個包好好味但食晒成個就好飽了!!
      就黎christmas 喇~ 你又可以去食了~
      多謝sammi ^^

      刪除