2014-12-08

劉BB 成長紀錄 - 2個月

2014-11-02 二個月了

身長: 59cm  重5.99kg
奶量: 4安半



我覺得劉bb 完全唔似2個月BB  皆因佢太大份了
次次帶BB 出街  鄰居們都以為BB 已經4個月大
因為佢真係表情多多... 成日口UP UP 咁想講野




而呢個月我都已經開始返工
人奶媽返工真的好麻煩  每天都帶好多工具返工
而每天都至少要泵兩次奶  每次30分鐘
但我發覺日日係咁真係好影響工作進度
有想過一邊做野一邊泵  奈何我成個部門都係男人
而且佢地都係冇小朋友的  唔明白我堅持甚麼

而公司的女同事們都係餵奶粉的  所以佢地一樣唔明白
有幾次泵緊奶果陣公司電話有人打俾我
我的同事都照叫我出黎聽電話  因為佢地唔知泵泵下就停係幾麻煩....

加上工作真係忙... 所以我而家已經變左早上埋身餵一次
食完lunch 泵一次  5點再泵一次  跟住就直接放工返屋企埋身了...
幸好同事們知道我要湊BB 6點鐘大家正在加班時都會叫我走先

講番劉BB...
2個月的BB 仔... 要返健康院打針
(因為我要返工  是婆婆帶BB 去的...)


















打完之後微燒  扭到爆  最後放在娘家由媽媽幫我照顧
媽媽話  BB 辛苦又唔識講  只係識喊同扭計
叫我要俾多D 耐性佢  隔日劉BB 已經完全好返啦...

嗯... 我相信而家的劉BB 暫時最愛都係爸爸同婆婆
對住佢地二人永遠都甜笑  特別係爸爸  佢真係特別喜歡爸爸抱住
對住媽媽多數都係扭眼瞓  哈哈
 






另外  BB 最愛沖涼  每次幫佢沖涼就好開心...
有一次帶佢去玩Baby Spa  佢真係笑到卡卡聲
返到屋企後仲要成晚都興奮到瞓唔著  好可愛呀!



 




2 則留言:

  1. 係呀係呀!望上去劉bb好似好大個...有3、4個月呀!表情多多好趣緻!:)

    回覆刪除