2014-12-08

劉BB 成長紀錄 - 3個月

轉眼間  劉BB 已經3個月了

體重: ?? kg 冇磅過  因為屋企沒有BB 磅
身長: 65cm
奶量: 6 安士

劉BB 今個月完全係超級增磅  抱15分鐘已經開始手軟了
連照顧劉BB 的姨姨都說BB 根本不像3個月"貨仔"

踏入三個月  開始認人了
見到唔熟悉的面孔會驚  就好似我哥哥錫佢咁
佢唔中意.. 就立即大喊發脾氣

見到熟悉的.. 會笑
基本上見到姨姨  爸爸  媽媽  婆婆  麻麻 都識笑
每天晚上回家都會係咁同我地講野
佢嗌果陣如果我地冇人應佢  佢會狂叫

已經完全戒左抱住瞓的壞習慣了
夜晚11點半食完最後一餐奶之後打隔之後會乖乖地自己瞓
到第二朝6點半就會起身食手指
食到頂唔順就會開始扭奶  我也輕鬆不少

飲奶方面已經飲到6安士  我完全唔夠奶水了
可能因為工作太忙  奶量嚴重下跌
老公叫我補少少奶粉  唔想搞到我太辛苦
我都唔想.. 但無奈BB 唔夠食  我只好選擇臨瞓一餐一半人奶一半奶粉

識得抬頭了的劉BB  叻叻  要繼續快高長大呀!!


8 則留言:

  1. 劉bb咁快識得抬起頭仔,好叻叻喎!繼續加油,要快高長大喔!(ps. 但遲下媽媽又唔捨得你大得太快xd)
    小洚,家中有磅嗎?你先磅一磅,然後抱起劉bb再磅,減返條數大概知道阿囝家下重左幾多!:)

    回覆刪除
    回覆
    1. 小高, 我試過呢個方法了~ 點知同健康院有好大出入, 我都唔知點解, 哈哈哈!!

      刪除
  2. 哇,好野,見你寫番BLOG 了,太好了、太好了 ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 得閒就寫下咋... 到而家都未的起心肝用呢個BLOG, 哈哈

      刪除