2015-03-08

農曆新年假期

今年新年真的好忙好攰
除了打掃  仲要辨年貸等等
好彩公司D 野俾我做到七七八八
所以放工都有時間俾我買下野

























今年公司年三十已經收左爐  到初九先正式開工
所以可以連續十天24小時對住劉BB
真的好開心啊!!!


年三十晚等埋老公放工就一齊返奶奶度食團年飯
有時間就幫劉BB 扮下靚  平時多數都係著舊衫咋
新年就著下新衫啦...

























大年初一一早就返奶奶度拜年
食埋中午飯就返媽媽度  劉BB 就開心啦
個個都俾大利是佢
佢都好開心  因為一接到利是第一時間想放入口
我就買左個袋仔俾佢  等佢可以擺好D 利是
同埋唔好MIX 埋我派出去果D 呀!
 



大年初二我們在家休息一下
因為其實我同劉BB 都仲咳緊
一家三口在家休息下  睇下碟玩下玩具
下午有個中學同學上來坐一陣
很快就走了 晚上同老公食車仔麵算數


大年初三有好朋友黎拜年  帶左好多書仔俾BB 睇

















我地一齊去飲完茶後就返去睇戲
之後老公有朋友要上去  我就同自己朋友去屋企樓下戲院睇叮噹
好感動啊!!! 不過因為我對叮噹的劇情太熟了
所以都知道晒成個故事講咩
夜晚同奶奶, 老公的朋友去酒樓食飯
食飽飽老公的堂家姐又話上黎探下BB
大家傾下笑下又10點了


大年初四本來去老公公司同事的團拜  但取消左變左無所事事
爸媽又話掛住BB 所以就叫左佢地過黎飲茶

























食飽飽又同劉BB 玩  我就可以休息下
玩到四點半就走了  老公話唔駛日日出去食  所以今餐佢煮!!


大年初五身邊好多朋友都開工了
一班中學同學放左工就上來拜年  我就準備左PIZZA & SUSHI 招呼大家
跟住大家就圍埋一齊開賭局  玩左三公同射龍門
嗯... 無贏無輸咁啦... 約左下星期去另一個同學屋企繼續玩

























大年初六唔出街了  俾劉BB 休息下
在家練轉身同玩玩具  訓下覺  不過在家對於我來說
一樣係咁攰的  因為要照顧BB 同做家務啊...

























大年初七老公要返工了  我就帶埋BB 去好朋友家拜年
是劉BB 的契媽媽喔!!! 劉BB 好中意契媽媽  玩得好開心啊!
但契哥哥就KEEP 住午睡  到哥哥醒了 弟弟又夠鐘訓覺喇
哈哈~~ 兩個BB 夾唔到時間一齊玩添











































大年初八要返公司開年  成班同事去飲茶
見仲有時間就返公司睇下Email 做下野  唔想之後返工日日OT 啊!
之後老闆返黎派開年大利是  今年加碼  YEAH!


























大年初九正式開工
新年假期就咁度過了。

11 則留言:

  1. 可以日日對住bb,真開心。

    回覆刪除
  2. 小洚, 早呀!好想講...但唔好嬲:P,我覺得你肥左少少,但我最想講係你肥左好好睇,精神得多!^^
    第時等你無咁忙,我又要同劉BB約會!^O^

    回覆刪除
    回覆
    1. haha~ 係肥左好多呀! 仲未去番之前的體重~ 不過唔理喇! 慢慢減啦!

      好丫~~等我病好先再約你! 我諗劉bb 好想見到高高姐姐架^^

      刪除
  3. 我都放到初九先開工, 日日食增磅不少呀

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都係, 肥都未減就增肥喇, 哈哈

      刪除
  4. 劉bb好好肉,好想咬啖呀,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 我自己都想咬佢, 不過要忍口, 因為咬佢會發脾氣, 哈哈

      刪除
  5. 劉BB 真係好肥仔呀,好得意呢 ^^
    喂呀,你封開工利是點可以咁犯規架.....你老闆好好啊.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢真係好肥呀~~ 不過人地話BB 識行就會瘦番了~~ 所以都唔理咁多了!

      佢平時好刻薄架~~ 返工遲到要扣錢, 總之好煩啦! 係派利是大方咋~

      刪除
  6. 我已like 左你地 facebook 喇~!!^^

    回覆刪除