2015-03-19

Wedding Anniversary

2.28 是我們的結婚紀念日

撞岩係星期六  我們一家人要去愉景灣酒店住一晚
帶埋BB 出去真係好麻煩的  好多野帶  但我地又唔想丟低佢喎!
頂硬上啦~ 哈哈!!

正當我餵BB 飲奶時  老公話落去買早餐食
一上到黎就有花收  好靚的橙色鬱金香呀!!
好開心呀!! 老公話要多謝我為呢頭家的付出
白天一早要返工  放工返黎又要親自照顧埋BB
仲要煮埋飯俾佢食~~~









































































中午12 點我們終於出門口  去到酒店都差唔多3點了
酒店有WELCOME CARD 俾我地 有海景房 仲安排左張網床俾BB 訓



























地方好靚  好外國Feel  好多都係外國人  好舒服呀!!
我地放低野之後就落去行下影下相


















大約四點餵完BB 後  佢訓左覺  我地兩個就可以靜靜地食晚餐
近近地食酒店Buffet 算喇! 睇openrice comment 唔太好本身都冇期望
但原來又唔錯喎! 除了冇生蠔外  其他都幾好呀!!
甜品亦非常多款式  老公話mini cupcake 幾好味  唔會勁甜呀~!!


















食飽飽去附近行下  又再經過教堂  裡面都好靚呀!















唔知將來有冇朋友結婚會喺呢度註冊呢!?
跟住去惠康買定聽日早餐  連BB 坐的車仔都有得玩  好可愛呀!
不過劉BB 有排都唔坐得啦 哈哈~~~
















大約8點就返去了  同BB 抹身餵奶之後都差唔多9點  佢玩左一陣就訓覺喇!
佢好中意喺張網床裡面玩
















不過因為我仲病病地  所以我地都好早訓覺了!!!
第二日仲要參加半歲生日會~~

1 則留言: