2015-03-19

半歲生日會

2015 - 03 -01

8點半大家就醒左  忙完一輪已經十一點  
臨走前亦幫BB 換上今日生日會的DRESS CODE - SUPER BB

















我們有一個902 媽媽會  裡面個個BB 都係同年同月同日生的
大家都傾左半年  終於約出黎聚會  順便慶祝BB 半歲生日
地點係昇悅居會所  地方好大好靚啊!!

大家分工合作  有媽媽負責訂蛋糕  有媽媽就搵贊助  有媽媽仲出埋禮物俾大家抽獎
有媽媽就負責訂衫仔俾BB 今次主題係超人  好可愛啊!!!
由於賣家SEND 錯左款式俾我 所以劉BB 果件係唔同D 架
亦都因為佢特別大隻  所以大家就叫佢超人隊長了  哈哈!!!





大家傾下湊B 心得  抽下獎  影下相  食埋蛋糕都已經過左兩個半鍾




















































個個BB 走果陣都係訓晒覺的  因為玩到好攰了!
最後四點半大家就走  我同老公太累了所以索性CALL 車返屋企
返到屋企5點就立即幫BB 沖涼餵奶  

雖然呢兩日好累  但BB 好開心呀~~ 成日都笑到卡卡聲!
累都唔緊要啦... 歡樂無價呀~!!!
到你一歲時  我地又帶你出去玩啦~~ 你要乖D 呀!

8 則留言:

  1. 劉bb 同咁多超人bb一齊,好QQ呀 ^^
    "累都唔緊要啦... 歡樂無價" <---哈哈,同意同意,我未放假返工時都係咁諗,不過依家日日湊,我反而「累就要休息... 雖然....歡樂無價」....哈哈.....XDD

    回覆刪除
    回覆
    1. 哈哈~~ 日日湊都放假湊真係兩回事!!

      刪除
  2. 好多BB呀、好熱鬧呢 ~ 我覺得你吔個個媽媽都好叻,要湊、要照顧小朋友已經夠花時間,還能夠把派對安排得有聲有色,好叻叻!見到咁多BB真係好開心!
    我也深信再累都是值得的!:D

    回覆刪除
    回覆
    1. 真係要每位媽媽都分工合作先可以完成一個生日會呀^^

      刪除
  3. 好開心,好熱鬧呀!
    我岩岩開始寫blog...支持下呀 :)

    回覆刪除