2015-08-05

劉BB 成長紀錄 - 十一個月

2015.08.02


成長進度
體重: 10.9 kg
身長: 74 cm ...... (無度過, 照當佢繼續74cm 先)
奶量: 兩固+四奶




發展:
講野方面無乜大進步  仍然都係果幾個字  其他都唔太肯講
最多都係"啊" "啊" 咁囉...

未識自己行, 一定要扶住梳化先行到 
開始嘗試企  不過都係企5秒左右就會跌低

又出左兩隻牙仔, 而家即係有7隻牙仔了
可能因為牙痕關係, 咬野咬得好厲害  木圍欄上都係佢嘅牙印

仍然唔肯執玩具  連玩具箱都幫我拆埋 
好中意玩電線  拎上手就拎黎咬  嚇親我
繼續唔怕死的精神  成日企圖想由床上面跳下
好中意玩lego  而家學緊自己砌埋  而唔係第一下擺入口食


開始唔肯被圍  有時想去沖涼或煮飯  一放佢入playmat 就開始扭計
起初係扮喊  見我真係唔理佢就會變左真喊  好似好可憐咁


而家只要同佢講: BB 開心時拍拍手, 佢就會一邊拍手一邊笑
同佢講"劉XX, 到" 佢就會舉手, 識得Give me five 同byebye
不過飛吻就唔識喇, 因為佢隻手只要接近個口, 佢就會順勢食埋手指

仲第一次玩波波池  玩左20分鐘叫佢走喇  佢就喊了
咁唔捨得呀...



食方面  keep 得唔錯  會食通粉做早餐  未搵到佢唔食嘅食物
仲開始想自己筆黎食添


而家每逢星期三同星期日就會食烚蛋
尋日剛剛先試左人生第一粒BB 芝士  估唔到佢咁愛...
食完都仲想再食  最愛的水果應該係火龍果, 可能因為"林" 同埋甜
會一邊食一邊笑一邊拍手  真係好可愛

亦因為咁  而家想同老公兩個人慢慢食下飯都唔得
劉BB 見到我地食  如果佢無份食就會嘈  所以我地餵佢食仲多過自己食
希望佢大D 後識自己食野會好D 啦~~~



下個月就一歲了! 前晚同老公講, 出世果陣好細粒  而家已經咁大份了!
BB 的成長真係好AMAZING 呢!!


12 則留言:

  1. 男仔慢熟d嘛~我表姐個仔1歲時都只係識企~但個女1歲時已經係識跑.....

    回覆刪除
    回覆
    1. 我又無咩所謂ge, 對我黎講佢始終都會識行, 都逼唔黎ge~~ haha!

      刪除
  2. 愛吃的bb真可愛!好快就識自己食啦

    回覆刪除
    回覆
    1. 但食得太多都驚返健康院時會俾姑娘話呀~

      刪除
  3. 劉BB咁犀利,咁細個就敢玩sir滑梯,肚B到宜到宜家都仲間中會驚架 =_=
    為食就好啦,佢先有意慾自己食,好快唔畀你餵架啦XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢sir 完可能都驚驚地, 不過又無喊, 繼續玩波~~ 第二次再sir 佢又無乜野, 無喊, 但又無笑, 無扭計, 眼中只有波波@@

      真係唔駛我餵就好了, haha!

      刪除
  4. 鐘意食嘅小朋友係最好湊,或者出街食飯帶定D佢啱食嘅餅仔畀佢自己坐定定食,你哋咪有得食多幾啖飯囉

    回覆刪除
    回覆
    1. 但佢一邊食都會一邊叫架, 想食我地果d, 唔想食餅掛?? 或者會大力拍枱, 所以都無咩安落茶飯食~

      刪除
  5. 哎呀,劉bb 點會 "出世果陣好細粒" 啊,佢一向係肥仔....
    i love 肥仔劉bb... ^3^~~~KISS KISS

    回覆刪除
    回覆
    1. 佢出世其實都係7磅, 還好吧, haha~~~ 而家真係抱多陣都手軟唔係講笑呀!

      刪除
  6. 已經重過我果囡,bb鐘意食野係最可愛

    回覆刪除
    回覆
    1. 你真係為左南瓜兄妹唔食野而好頭痛wor~~ haha! 唔駛擔心, 大大下就會慢慢中意食返野~~

      刪除