2015-07-26

減肥血淚史

2015-07-27  並非曬命  真心想紀錄低

相信呢度好多都係媽媽級  絕對明白產後修身係有幾難
小洚亦都係一樣  雖然本身手腳幼  望上去可以呃到人
但上磅一磅  沖涼時照下鏡子  就知道自己多麼嚇人

小洚中學時都係一個肥妹仔  有130磅左右
考完a-level 升大學後  可能因為考試壓力大  加上做幾份part time 所以減左好多
到一直出來工作  體重都係100磅左右  影pre-wedding前更有只有96磅 (好耐無見過的雙位數字)
不過婚後再無刻意keep fit  懷孕的時候真係瘋狂咁食

可以一日食一個蜜瓜  半夜突然想食杯麵  麥樂雞都試過
到了懷孕後期  體重已達至146磅  BB Size 又大左兩週
導致要飲糖水  不過好彩最後無中到妊娠糖尿  但是飲食已開始收斂
因為我打算順產的 怕BB太大我生唔出 (雖然仁安都book 左位)

產後體重好快變返128磅  但坐月後又上返去135磅
儘管小洚係親自湊返劉BB  家務都係自己做返  再加上餵人奶
但體重都仍然無跌過
到了11月正式上班時  體重仍然有12x 磅
由於小洚個子不高  所以同事們都有婉轉咁話下我

仍然記得某天下午到了某商場逛街  見到一件外套好靚
示意店員拎俾我試試   店員望左我一眼之後就只是說了一句
"呢件衫係細碼  你著唔落架"  跟住就走左去serve 其他客人了!
當天既自卑又生氣!!!! 雖然佢講事實, 但未免太沒禮貌了吧!!!!!

第二天我就同老公講!! "我一定要喺30歲生日前減肥成功!
我係一個非常好勝, 同時又好有毅力的人  說得出也一定做得到!
但由於我太為食  而且當時仍餵人奶不能節食  所以主要都係運動多

早餐: 鈣思寶+麵包/麥皮
午餐: 出去食 (沒有刻意選擇食甚麼米粉  總之不要選炒河之類吧)
晚餐: 一份水果  + 湯 + 白肉 + 兩口飯
如果當天口痕吃了薯片雪糕等零食... 第二天晚飯就只吃餸了
如果是出去食  咁就無辦法減食 (因為好怕浪費食物)
最愛仍然是打邊爐, 放題可以瘋狂地吃啊! 哈哈哈!!

運動:
每天早晚必定拉筋&伸展運動, 或者做骨盤枕運動
上下班會早一個站落車行返屋企
吃完午飯後會行樓梯返公司 (我公司5樓啫)
晚上因為想爭取時間陪劉BB 玩  因此都沒有特別外出跑步
假日就會跳一小時鄭多燕

維持了一段時間  體重跌到52kg (114磅) 左右  其實已經開始放鬆&半放棄
因為怎樣努力都無法見到個4字... 我又開始照常飲食
好快體重又上返少少  我又再努力做返運動

過了一個月後  終於見到49.x kg 在磅上了  好開心
星期日的時候老公突然話幫我睇住BB 兩小時  叫我好好Shopping 一下







































到了上星期  keep 住自創的餐單,, 加上運動  而且又要湊住巨B
體重終於返家鄉了  心裡有說不出的興奮喔!

雖然... 未到所謂的100磅  不過算了  也不奢求啦... 下星期生日週要放縱一下吧!
如果真的要追多個  到時希望我可以節制少少  肥46磅真係俾健康院姑娘見一次鬧一次
但我真係好想食啊... 控制唔到自己.... 我都唔想架....@@



13 則留言:

  1. 嘩﹗你真係好勤力減呀﹗抵你見到成果㗎﹗

    回覆刪除
    回覆
    1. 無喇~~ 捱到而家已經想放棄了... 唔再減喇, Keep 住就好了

      刪除
  2. 好認真我宜家都只敢keep住未有bb前的食量~唔敢食多少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 只要BB 健康, 其實都係好事啊!! 但我自己就覺得大肚婆點都要趁機放肆一下, HAHA

      刪除
    2. 呢個MOMENT我見醫生話SIZE同BB周數match(仔細黎講大一周)~我就算了~我都有照去食放題~不過唔食生野囉

      刪除
  3. 好有耐性,無白費心機。

    你既體重好好,太瘦不太美。

    回覆刪除
    回覆
    1. pat pat 大左好多啊, 不過唔理喇~~ 減到咁上下就算了, 唔想太為難自己了><

      刪除
  4. 小洚,你真係好有恆心,其實在小高眼中你一啲都唔肥,係真架...相反小高都五十幾kg....真係嚇親人!:)
    btw, 我個人都覺得瘦啲係靚d,穿咩衫都好看,所以我成日都叫減肥!XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 生完之後真係肥左好多, 我朋友都係大肚, 佢話佢老公同佢講, 你生完千祈唔好好似小鳳咁, 肥左咁多@@ 聽完真係HURT, 立即決心減肥~~~

      刪除
  5. 哇....my baby.....你點解可以咁強勁.....我要以你做榜樣呀~~~~~
    好羨慕好羨慕好羨慕好羨慕好羨慕好羨慕啊~~~~~~~我都好想返家鄉,不過我家鄉好似路途好遙遠,嗚嗚~~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 你生完都半年左右, 已經瘦返咁多, 我覺得好勁了!! 我生完半年的時候仍然係肥腫難分呢~~~ 放心, 你天生麗質, 家鄉之路離你不遠啊, 而且你又已經收工唔再生~~ 唔駛擔心再肥多次了^^

      刪除
  6. 你好有毅力呀!女人真係唔激得架,一激就小宇宙爆發 :D

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀, 真係唔激得, 立即take action!!

      刪除