2010-12-06

指甲都要扮靚靚~

2010-12-06 星期一

以往星期一我放工通常立即番屋企

但今個星期一為左十隻手指就遠赴尖沙咀喇!

雖然係第一次幫襯 選擇款式不多 但整得好有心機!

一邊整一邊傾計 時間又過得好快喎!

出黎的制成品都唔錯丫 始終我唔可以整得太誇張呢!







(不好意思 手指有點兒核突..)



整完甲7:30 pm Alvin 黎左尖沙咀搵我食飯 但我要先去搵左Tiffany先

嘩 好重囉 仲包得好有心思 有敏盈呢d 女朋友真係幸福呀!

邊條pk 唔識貨就真係走寶喇!! p.s. 多謝妳的意見。



之後去左板前食壽司 食飽飽行左陣 去左harbour City 影聖誕燈飾

原本想用s95 影 但無電 最後逼住用iphone 影 thanks!!

今年繼續紫色為主題


最憎低炒!!!


薑餅人好可愛!




影完相就番屋企喇 明天至星期四都要幫人補習 又要忙喇!




同場加映

上次去屯門考試後經過影的 我真的好愛聖誕樹 嘻嘻!

沒有留言:

張貼留言