2010-12-20

x'mas gathering with NOVA Babies

2010-12-20 星期一

等左呢一日好耐喇 因為好耐無見呢班City 同學仔lu!

原本我地多數都有七個人出席 但剛好今年很多都成為大忙人

不過仍然有我最愛的嘉姐出席 仲有忙爆的大b 哥 & 達華

四個人傾左好多 乜都傾 好開心! 多謝你地對我的鼓勵 thanks!!







我地約八點 但接近九點先開餐 因為我地諗左好多都諗唔到食乜

最後因為太餓就決定去pizza hut 北京道呢間pizza hut 的食物真係好垃圾 好難食!!!

但肚餓就連垃圾都要食住先喇 下次唔會再去呢間喇!!



order 左 one 二人 set 再另小食 份量剛剛好






食到十點半轉場去食糖水 好一般咋! 不過大b 哥萬歲就咩都變得好味道啦!

下次要試對面果間五代同堂 不過希望唔好咁多人排隊啦 哈哈










食飽飽11:30 pm 送埋嘉姐去搭MTR 後我地3個北區人就番去喇!

傾左好多過去的事 好懷念以前同你地一齊做Project、一齊去賭場的日子

睇埋嘉姐張聖誕卡 發覺我地寫俾對方的野係一模一樣的 真係心有靈犀呀!!




番到屋企雖然仍然好飽 但太累了 沖完涼立即訓喇



p.s. 今朝番工因為血糖低差d 又暈低 對上一次咁嚴重已經係半年前的事

以為自己身體好番少少又鬆懈了 無keep 住帶糖在身上

幸好火車上有位好心人請左粒糖我食 令我有足夠力量爬番公司

番到公司先知原來自己電話一直都打唔通 Alvin 搵左我成朝

俾佢知道左我今朝件事後佢鬧左我一鑊 但之後唔開心左成日

原來佢覺得我無第一時間打電話俾佢 佢話佢會立即請兩個鐘頭假黎接我

雖然好感動 但我真係唔想麻煩到任何人...

結果佢足足唔開心左一整日 我真的很內疚 如何才可以變得更依賴對方?

(我要記低今日 提醒自己唔好再做任何事令對方唔開心!! 加油!)

沒有留言:

張貼留言