2010-12-23

Our X'mas Party 2010! YEAH!

2010-12-23 星期四

等左今日好耐 因為今日係姊妹們開PARTY 的大日子

我地呢個既是Birthday Party 亦是X'mas Party

皆因平安夜是我十多年的好姊妹maymay 2x 歲大壽呀!

今年佢終於有齊生日+聖誕禮物 亦唔係食聖誕蛋糕喇! 哈哈!!

多謝Kelly & Choiha 齊齊分工合作咋!!! 有你地幫手真好 錫晒你地 kiss









今日準時放工 粉嶺等埋maymay & 瞳瞳後就齊齊去百佳買野

嘻嘻 原本只係諗住買少少熟壽司&薯片 但買買下就買埋熟食燒腩仔同西檸雞!

之後再去芝脆雞拎外賣! 等左一粒鐘呀!!! 要催左兩三次先拎得

為食的瞳瞳b


搞到我八點先上到去細豪屋企!!!!!!!


八點半開始大食會 同人地相比 我地呢個大食會其實都唔算好多野食

不過我地夠食就ok 啦! 哈哈哈!

熟食組




壽司組




零食組




開餐喇!!






食飽飽開始玩game Kelly 為我地精心設計左超級無敵大電視三級版

我抽到同choiha 一組 明明係最聰明的組合反而包尾喎 哈哈!!

最勁都係細豪同Kelly 果組 細豪對所有三級片名都非常熟悉! 不過贏左都無獎架!

好變態 哈哈!




之後就玩大型飛行棋 我同Tiffany 兩組是敵是友 夾計係咁追殺細豪& Jane 果兩組

最後我同choiha 贏番 佢地其餘三組都要wasabi sushi! 但都唔辣ge.. 我太輕手喇!!









玩完遊戲就交換禮物喇 開開心心影下相 又到12點




邊個隻手???


政政好興奮呢!!




等埋maymay老公上黎就齊齊唱生日歌 切蛋糕喇 今次都係自制芝士cake! 好味wor!













政政對即影即有好有興趣




Maymay 希望你身體健康! 生活愉快! 繼續做個靚媽咪 瞳瞳聽聽話話





過了開心的一夜 同你地一齊玩真係好開心呀! love you all





p.s 多謝霞豬送左支糖俾我補糖 我會帶住響身架喇 thanks!





沒有留言:

張貼留言