2011-02-21

渣打馬拉松 2011

2011.02.20 星期日

等左今日好耐喇 終於到左一年一度跑馬拉松的大日子

今年同我的"好姊妹" 豆豆 參加左10km 的賽事

我四點三就俾敏盈打電話黎嘈醒左喇

天氣剛剛好 又唔算好凍 換好衫食埋愛心朱古力就出發了


成條街都無人架 好正!!




去到天后MTR station 就多人到行唔到lu

多謝男友今朝都咁早起身為我打氣 收到佢的sms 鼓勵我 好開心



我地原本6:20 am 開跑的 但因為太多人行唔到上前

結果6:37 am 先開始跑 我地都要奮力追

但我跑到6km 時好急呀....... 結果浪費左好多時間排隊去洗手間 真失禮 哈哈哈

最後我地8:00 am 跑完 在目標時間內完成晒10 km 的賽事

真係多謝豆豆的鼓勵 全程都跑得好輕鬆 (只係中途落雨好凍...)

大家都身水身汗


亦可以於大會指定時間內完成 唔駛被逼坐巴士走 哈哈



走之前見到有好多人求婚 雖然好似好尷尬

但揀今日求婚即是寓意著結束愛情長跑 背後的意義非常浪漫






跑完男友黎維園接我 咁早起身 真係辛苦晒喇

之後我地去食早餐 then 返去睇戲、訓覺 男友仲幫我按摩 好貼心

晚飯食左好多 仲有飯後甜品添 幸福其實就係咁簡單


雖然跑步的過程好辛苦 但可以望住自己逐步逐步去完成1km 又1km

好有滿足感 其實做人同跑步一樣 只要堅持 咬緊牙關 最後都會到達終點的

希望可以藉住今次的活動繼續鼓勵自己積極做人 樂觀面對任何困難

因為身邊總有人會無條件支持自己的 繼續努力 加油!!

沒有留言:

張貼留言