2011-02-10

年初四 - 上山頂

2011-02-06 星期日

今日已經唔係假期 而係普通的星期日了

之後我信口開河話未上過山頂 大少爺終於放低部psp 話帶我上去見識下

我平時好抗拒去呢d地方 但破例去一次啦!

同埋我真係未訓飽 好想訓多幾粒鐘先出去玩呀

點知真係多人到爆 又係自由行!!! 見到都眼火爆 連去廁所都企圖打尖!!!


由山頂望落去 風景真係幾靚ge!

我地周圍行下 食下雪條、薯片 飲下汽水 勁嘆囉!

影左幾張相就走喇!



一set 就$65 了 好貴呀!!!




專呃外國人的手信







畫好靚呀!




背景好learn... 所以我逼佢去影 我就唔影 嘻嘻!




對眼開唔到呀..............






夜晚約左佢父母食新開的日本野

佢父母都係傳統一族 唔食生冷野 但由於佢地屋企附近開左間新日本料理屋

大家先話試下咋! 結果 所以生冷野梗係我一手包辦啦!

佢地就叫左好多熟食 味道都唔錯! 四個人食 埋單都係$46x


夜晚睇波 車仔大戰利物浦 竟然!! 利物浦贏左車仔丫! 開心到我丫! 哈哈哈!!

沒有留言:

張貼留言